SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Uusi Original Sokos Hotel Tripla yhdistää kaupunkilaiset ja matkailijat

Sokos Hotels -ketjun uusin hotelli avautuu Pasilan Triplaan, uuden urbaanin kaupunkikeskuksen sydämeen. Hotellin missiona on yhdistää kaupunkilaiset ja matkailijat sekä toimia lähialueen yri-tysten ja asukkaiden keskuksena ja kohtaamispaikkana. Triplaan avautuva ostoskeskus on Poh-joismaiden suurin, ja yhdessä lähiympäristön palveluiden kanssa se tarjoaa poikkeuksellisen elä-myskeskuksen sekä kotimaisille että kansainvälisille matkailijoille.

Original Sokos Hotel Tripla

-    Matkailuala kasvaa Suomessa voimakkaasti, ja haluamme osaltamme olla luomassa palveluita, joiden avulla Suomea nostetaan matkailuelämysten kärkeen. Sokotel on johtavia hotelliyhtiöitä Suomessa ja kehittänyt hotelliliiketoimintaansa mittavasti viime vuosien aikana. Original Sokos Hotel Presidentti Helsingin keskustassa avautui tänä syksynä täysin uudistuneena, Break Sokos Hotel Flamingo kasvaa ensi vuoden alussa ja yhdistetään hotellikuljetuksin Helsingin lentokentän matkustajavirtaan. Sokos Hotels ja Radisson Blu Hotellien uudistusten tavoitteena on aina tuottaa elämyksiä asiakkaillemme, sanoo Sokotel Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Härmälä.

Sokos Hotels on valittu Suomen vastuullisimmaksi hotelliketjuksi vuosina 2013–2018 (Sustainable Brand Index), minkä lisäksi ketju on saanut myös Suomen luotetuimman hotelliketjun tittelin jo seitsemän vuotta peräkkäin (Valitut Palat, Suomen Luotetuin Merkki -tutkimus 2018). Kaikki Sokos Hotellit ovat Green Key -sertifioituja.

- Helsingissä sijaitsevat Sokos Hotellit ovat suosittuja sekä koti- että ulkomaisten matkailijoiden keskuudessa. Ne ovat tunnettuja maamerkkejä, joilla kullakin on mielenkiintoinen historia ja tarina. Loistavan sijaintinsa ansiosta uusi Original Sokos Hotel Tripla tulee olemaan linkki matkailijoille uudenlaisiin elämyksiin. Sinne on helppo tulla, eikä sieltä tarvitse lähteä kauas kokeakseen jotain uutta. Helsingin suosituimmat elämykset ovat kivenheiton päässä, mikä tekee Triplasta houkuttelevan kokous- ja tapahtumahotellin. Matkailija pääsee nauttimaan levosta sekä aistimaan uuden urbaanin kaupungin sykkeen, kehuu Härmälä.

Tripla edustaa Sokos Hotels -ketjun Original-hotellityyppiä, jonka asiakaslupaus on olla ”Sydämellisesti suomalainen”. Original Sokos Hotel Triplasta tehdään malliesimerkki siitä, mitä lupaus käytännössä tarkoittaa.

- Hotellissamme yhdistyy aito suomalaisuus, rento mutkattomuus sekä pelkistetty tyylikkyys. Uusi teknologia helpottaa matkailijaa ja vapauttaa työntekijöidemme aikaa keskittyä olennaiseen: asiakkaiden henkilökohtaiseen ja lämpimään kohtaamiseen. Triplassa kaikki tulevat viihtymään kuin kylässä hyvän ystävän luona, sanoo Härmälä.

Original Sokos Hotel Triplaan tulee kaikkiaan 430 huonetta ja 13 eri tavoilla jaettavaa ja yhdisteltävää kokous- ja juhlatilaa. Aulassa sijaitseva bar&cafe on kohtaamispaikka niin paikallisille kuin matkailijoillekin. Hotelli kohoaa 90 metriä meren pinnan yläpuolelle, joten se tarjoaa ainutlaatuiset näkymät yli Helsingin. Hotelli avautuu vuoden 2020 ensimmäisellä vuosineljänneksellä.

Lisätietoja: Jarkko Härmälä, toimitusjohtaja, Sokotel Oy, p. 050 388 4378 jarkko.harmala@sok.fi

Original Sokos Hotel Tripla

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Sokotel Oy on SOK:n matkailu- ja ravitsemisliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö, joka operoi Suomessa neljäätoista Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia. Sokotel Oy toimii pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa ja Vaasassa.

Sokos Hotels Suomalainen Sokos Hotels -ketju on jakautunut kolmeen erilaiseen hotellityyppiin tarjotakseen yksilöllisiä hotellielämyksiä kaikille. Original-hotelli on sydämeltään suomalainen, Break-hotelli on paljon kaivattu tauko arjen keskellä ja Solo-hotelli on joko klassikko tai syntyy sellaiseksi. Sokos Hotels on Suomen vastuullisin, luotetuin ja arvostetuin hotelliketju. Ketjuun kuuluu 50 hotellia Suomessa, Virossa ja Venäjällä.  www.sokoshotels.fi

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Grand Hotel Tammer teki paluun kansainvälisesti arvostetuksi hotelliksi – hotellilegenda juhlii monipuolisesti 90-vuotisjuhlavuottaan9.1.2019 09:00Tiedote

Radisson Blu Grand Hotel Tammer täyttää tänä vuonna 90 vuotta ja juhlistaa merkkivuottaan lukuisilla tapahtumilla. Niiden myötä hotellivierailla ja kaupunkilaisilla on mahdollisuus sukeltaa Tammerin rikkaaseen ja maineikkaaseen menneisyyteen. Tapahtumavuosi käynnistyy Tuhansien tarinoiden muisteluilloilla, joissa kerätään talteen sekä rakennukseen että siellä vierailleisiin henkilöihin liittyviä tarinoita.

S-ryhmä palkkaa noin 14 000 kesätyöntekijää – Tavoitteena tarjota yhtä monta positiivista työkokemusta8.1.2019 07:55Tiedote

S-ryhmä työllistää kesällä 2019 ennätysmäärän eli noin 14 000 nuorta myymälöissä, liikennemyymälöissä, ravintoloissa ja hotelleissaan ympäri Suomen. Noin puolet pesteistä on Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja alle 18-vuotiaille. Haku kesätöihin on käynnissä nyt. S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi Vastuullinen kesäduuni -kampanjan pääyhteistyökumppaneista: ”Tulevan kesän teema on positiivisuus, kannustaminen ja palautteen anto!”