Dingle Oy

Uusi palvelu takaa kuluttajille alle puolen tunnin vastausajan yrityksen sosiaalisen median kanavissa 24/7

Jaa
Yhä useampi verkon käyttäjä olettaa, että yritys vastaa kysymyksiin nopeasti sosiaalisen median kanavissa. Tämä julkinen asiakaspalvelu aiheuttaa yrityksille henkilöstöresurssipaineita. Dinglen uusi Response -palvelu mahdollistaa yritykselle tai organisaatiolle puolen tunnin vasteajan verkossa 24/7.

Sosiaalinen media asettaa yrityksen asiakaspalvelulle uusia vaatimuksia. Verkon käyttäjät olettavat yrityksen vastaavan julkisesti heille esitettyihin kysymyksiin aamusta iltaan Facebookissa, Twitterissä tai muissa sosiaalisen median kanavissa. Julkinen asiakaspalvelu aiheuttaa yrityksille henkilöstöresurssipaineita. Usein on myös epäselvää kenen vastuulla julkinen kysymyksiin vastaaminen on: viestinnän, markkinoinnin vai asiakaspalvelutoiminnon.

Vastatakseen kasvavaan tarpeeseen, Dingle tuo markkinoille Response -palvelun. Palvelu mahdollistaa yrityksen 24/7 päivystyksen verkossa. Palvelun hyödyt yritykselle ovat kiistattomat:

- Asiakkaat pysyvät tyytyväisinä, kun vastausaika verkossa pienenee alle puoleen tuntiin

- Yritystä tai organisaatiota uhkaava potentiaalinen kriisi havaitaan ja alkusammutetaan heti

- Yrityksen tai organisaation palvelutasoon verkossa eivät vaikuta palaverit, lomat tai työmatkat

- Yritys tai organisaatio saa maksimihyödyn potentiaalisista myynti- tai palvelupyynnöistä

Response-palvelun avulla yritys varmistaa, että heille osoitettuun kysymykseen tai palvelupyyntöön reagoidaan asianmukaisesti alle puolessa tunnissa missä tahansa sosiaalisen median kanavassa. Käyttäjien luomaan sisältöön vastaa sosiaalisen median ammattilainen, joka on koulutettu asiakasbrändin tavoitteisiin, tuotteisiin ja tapaan puhua. Ennen palvelun aloitusta, asiakkaan kanssa luodaan reagointisuunnitelma, sisältäen toimet kriisien varalta. Palvelua voi myös höystää luovilla reaktiivisen markkinoinnin ratkaisuilla.

“Verkon tehokas käyttö markkinoinnin ja myynnin kanavana vaatii yrityksiltä jatkuvaa läsnäoloa ja palvelua. Response -palvelun avulla yritykset voivat keskittyä omaan ydinosaamiseensa ja saavat ikään kuin some-tiimin ulkoistettuna.

Response -palvelu on tärkeä osa Dinglen uutta strategiaa, jossa tarjoamme kokonaisratkaisun brändin jokapäiväiseen verkkoläsnäoloon. Sisällöntuotannon ja -jakelun, teknisten järjestelmien ja mainoshallinnan lisäksi oikea-aikainen, oikeanlainen reagointi käyttäjien luomaan sisältöön on avain menestykseen sosiaalisen Internetin aikakaudella.” kommentoi Dinglen toimitusjohtaja Juho Jokinen.

Dingle on suomen suurin sosiaalisen median toimisto, jonka tehtävä on auttaa yrityksiä hyötymään sosiaalisesta mediasta. Tällä hetkellä Dingle palvelee yli neljääkymmentä asiakasta sosiaalisen median strategiatyössä sekä tuottamalla, jakamalla ja mainostamalla sisältöä sosiaalisessa mediassa ja muualla verkossa.

Lisätietoja:

Petri Vilpponen
+358415010229
petri.vilpponen@dingle.fi


Tuotesivu: http://www.dingle.fi/palvelut/dingle-response/

Videot:
Petri Vilpponen video Dingle Response -tuotteesta:
https://www.youtube.com/watch?v=axBK44rQMPY
Jussi Ylävaara: Asiakaspalvelu somessa:
https://www.youtube.com/watch?v=J3llrEFuGFU

Tutkimus (2013):
Asiakaspalvelu seitsemänneksi tärkein syy sosiaalisen median toimiin:
http://www.dingle.fi/2013/06/14/asiakaspalvelua-ei-koeta-tarkeaksi-sosiaalisessa-mediassa/  

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Petri Vilpponen
petri.vilpponen@dingle.fi
Account Director
+358 415010229


Juho Jokinen
Juho.jokinen@dingle.fi
CEO, Dingle Oy
+358 50 2350 5964

Kuvat

Petri Vilpponen vastaa Dinglellä Response palvelusta ja kehottaa yrityksiä reagoimaan verkossa entistä nopeammin.
Petri Vilpponen vastaa Dinglellä Response palvelusta ja kehottaa yrityksiä reagoimaan verkossa entistä nopeammin.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Dingle Oy
Dingle Oy
Mannerheimintie 15 B a
00260 Helsinki

info@dingle.fihttp://www.dingle.fi
Dingle on suomen suurin sosiaalisen median toimisto, jonka tehtävä on auttaa yrityksiä hyötymään sosiaalisesta mediasta. Tällä hetkellä Dingle palvelee yli neljääkymmentä asiakasta sosiaalisen median strategiatyössä sekä tuottamalla, jakamalla ja mainostamalla sisältöä sosiaalisessa mediassa ja muualla verkossa.
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye