Uusi palvelu takaa kuluttajille alle puolen tunnin vastausajan yrityksen sosiaalisen median kanavissa 24/7
Sosiaalinen media asettaa yrityksen asiakaspalvelulle uusia vaatimuksia. Verkon käyttäjät olettavat yrityksen vastaavan julkisesti heille esitettyihin kysymyksiin aamusta iltaan Facebookissa, Twitterissä tai muissa sosiaalisen median kanavissa. Julkinen asiakaspalvelu aiheuttaa yrityksille henkilöstöresurssipaineita. Usein on myös epäselvää kenen vastuulla julkinen kysymyksiin vastaaminen on: viestinnän, markkinoinnin vai asiakaspalvelutoiminnon.
Vastatakseen kasvavaan tarpeeseen, Dingle tuo markkinoille Response -palvelun. Palvelu mahdollistaa yrityksen 24/7 päivystyksen verkossa. Palvelun hyödyt yritykselle ovat kiistattomat:
- Asiakkaat pysyvät tyytyväisinä, kun vastausaika verkossa pienenee alle puoleen tuntiin
- Yritystä tai organisaatiota uhkaava potentiaalinen kriisi havaitaan ja alkusammutetaan heti
- Yrityksen tai organisaation palvelutasoon verkossa eivät vaikuta palaverit, lomat tai työmatkat
- Yritys tai organisaatio saa maksimihyödyn potentiaalisista myynti- tai palvelupyynnöistä
Response-palvelun avulla yritys varmistaa, että heille osoitettuun kysymykseen tai palvelupyyntöön reagoidaan asianmukaisesti alle puolessa tunnissa missä tahansa sosiaalisen median kanavassa. Käyttäjien luomaan sisältöön vastaa sosiaalisen median ammattilainen, joka on koulutettu asiakasbrändin tavoitteisiin, tuotteisiin ja tapaan puhua. Ennen palvelun aloitusta, asiakkaan kanssa luodaan reagointisuunnitelma, sisältäen toimet kriisien varalta. Palvelua voi myös höystää luovilla reaktiivisen markkinoinnin ratkaisuilla.
“Verkon tehokas käyttö markkinoinnin ja myynnin kanavana vaatii yrityksiltä jatkuvaa läsnäoloa ja palvelua. Response -palvelun avulla yritykset voivat keskittyä omaan ydinosaamiseensa ja saavat ikään kuin some-tiimin ulkoistettuna.
Response -palvelu on tärkeä osa Dinglen uutta strategiaa, jossa tarjoamme kokonaisratkaisun brändin jokapäiväiseen verkkoläsnäoloon. Sisällöntuotannon ja -jakelun, teknisten järjestelmien ja mainoshallinnan lisäksi oikea-aikainen, oikeanlainen reagointi käyttäjien luomaan sisältöön on avain menestykseen sosiaalisen Internetin aikakaudella.” kommentoi Dinglen toimitusjohtaja Juho Jokinen.
Dingle on suomen suurin sosiaalisen median toimisto, jonka tehtävä on auttaa yrityksiä hyötymään sosiaalisesta mediasta. Tällä hetkellä Dingle palvelee yli neljääkymmentä asiakasta sosiaalisen median strategiatyössä sekä tuottamalla, jakamalla ja mainostamalla sisältöä sosiaalisessa mediassa ja muualla verkossa.
Lisätietoja:
Petri Vilpponen
+358415010229
petri.vilpponen@dingle.fi
Tuotesivu: http://www.dingle.fi/palvelut/dingle-response/
Videot:
Petri Vilpponen video Dingle Response -tuotteesta:
https://www.youtube.com/watch?v=axBK44rQMPY
Jussi Ylävaara: Asiakaspalvelu somessa:
https://www.youtube.com/watch?v=J3llrEFuGFU
Tutkimus (2013):
Asiakaspalvelu seitsemänneksi tärkein syy sosiaalisen median toimiin:
http://www.dingle.fi/2013/06/14/asiakaspalvelua-ei-koeta-tarkeaksi-sosiaalisessa-mediassa/
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Petri Vilpponen
petri.vilpponen@dingle.fi
Account Director
+358 415010229
Juho Jokinen
Juho.jokinen@dingle.fi
CEO, Dingle Oy
+358 50 2350 5964
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dingle Oy
Suomalaisfirma sai globaalin Facebook Success Story -tunnustuksen19.3.2014 12:57:24 EET | Tiedote
Helsinkiläinen sosiaalisen median toimisto Dingle on saanut tunnustusta Facebookilta, kun yrittäjäveljesten verkkokauppa Keskisen Kellolle tuotettu joulukampanja ylitti kaikki sille asetetut tavoitteet.
Sosiaalisen median toimisto Dingle laajenee Tukholmaan12.2.2014 11:15:43 EET | Tiedote
Sosiaalisen median kasvaessa yhä useamman ruotsalaisen brändin tärkeimmäksi markkinoinnin ja viestinnän kanavaksi, sosiaalisen median toimisto Dingle avaa toimiston Tukholmaan.