Uusi S-market kehittää palveluja Kaukovainiolla

Osuuskauppa Arina avaa uuden energiatehokkaan S-market Kaukovainion torstaina 14.3.2019 klo 10. Myymälän pinta-ala on tuplaantunut ja tuotevalikoimassa on otettu huomioon erityisesti alueen asukkaiden toiveet lähiruuan ja erikoisruokavaliotuotteiden suhteen.
Uusi S-market Kaukovainio

Energiaa ja luontoa säästävä myymälä

Kaukovainion nykyisen S-marketin korvaa täysin uusi energiatehokas S-market. Jo rakennuksen suunnitteluvaiheessa on otettu huomioon uudet energiaratkaisut, kuten uudet kylmäjärjestelmät, lauhdelämmön kierrättäminen sekä maalämmön ja led-valaistuksen käyttö. Tästä syystä rakennuksen energiakulut pienenevät jopa puoleen vastaavan kokoisesta kaupan yksiköstä.

– Osuuskauppa Arina haluaa panostaa omalta osaltaan hiilijalanjäljen ja kulutuksen pienentämiseen. Hyvänä esimerkkinä ovat ovelliset kylmäaltaat ja -kaapit. Kylmyys tuotetaan hiilidioksidilla eli täysin luonnollisella kylmäaineella, joten sillä ei ole vaikutuksia ilmakehän otsonikerrokseen. Samalla kylmyys ei pääse leviämään myymälätilaan, joten myymälässä on mukavampi asioida ja energiaa ei kulu yhtä paljoa myymälätilan lämmittämiseen, kertoo ryhmäpäällikkö Antti Siuruainen.

Enemmän valikoimaa ja paremmat oheispalvelut

Kaksi kertaa aiempaa suurempi myymälä tarjoaa entistä laajemman päivittäistavaravalikoiman sekä kattavat oheispalvelut alueen asukkaiden saataville. Vanha tuttu henkilökunta on vahvistunut kuudella uudella arinalaisella.

– Kaksi kertaa suurempi myymäläpinta-ala mahdollisti myös tuotevalikoiman tuplaamisen ja erityisesti lähiruoka on ollut tärkeässä asemassa miettiessämme kaukovainiolaisten tarpeita. Uudesta myymälästä löytyy satoja lähiruokatuotteita kymmeniltä lähiruokatoimittajilta, kertoo S-market Kaukovainion myymäläpäällikkö Jussi Aho.

– Saimme uuteen myymälään myös omistajien paljon toivoman paistopisteen, joka mahdollistaa uunituoreiden paistotuotteiden saatavuuden vuoden jokaisena päivänä. Samoin olemme huomioineet toiveet erikoisruokavaliotuotteista. Tästä syystä tuplasimme myös gluteenittomien, maidottomien ja kasvisruokatuotteiden lukumäärän, Aho lisää.

S-market Kaukovainio palvelee asiakkaitaan entistä laajemmilla aukioloajoilla maanantaista lauantaihin klo 7.00-22.00 sekä sunnuntaisin klo 9.00-22.00. Saman katon alta löytyy Veikkaus, Nosto-automaatti sekä Lehtipisteen pakettiautomaatti (Matkahuolto, Postnord ja DHL). Postin palvelut ovat avoinna maanantaista lauantaihin klo 8.00-20.00 ja sunnuntaisin klo 10.00-16.00. Lisäksi samassa kiinteistössä avautuu apteekki 18.3.2019. Toiseen liiketilaan tuleva yritys ilmoitetaan myöhemmin.

Neljän päivän avajaiset
­

Uusi S-market Kaukovainio juhlii avajaisiaan peräti neljän päivän ajan, 14.-17.3. Jokaisena päivänä arvotaan myymälässä jättisipsipussi sekä 50 euron S-ryhmän lahjakortti. Lisäksi kaikkien myymälässä arvontaan osallistuneiden kesken arvotaan hotellilahjakortti Arinan Sokos Hotelliin. Myymälä avataan torstaina 14.3. klo 10:00 ja luvassa on kakkukahvit. Lauantaina 16.3. klo 12:00-15:00 vietetään S-marketilla Perhepäivää. Tuolloin luvassa on muun muassa poniajelua, hernekeittotarjoilu 500 ensimmäiselle kävijälle sekä Superparkin onnenpyörä.

Lisätietoja:
marketpäällikkö Jussi Aho, p. 044 788 6466, jussi.aho2@sok.fi
ryhmäpäällikkö Antti Siuruainen, p. 044 3135 826, antti.siuruainen@sok.fi

Uusi S-market Kaukovainio

044 788 5899https://arina.fi

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistavat tasavertaisesti lähes 190 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. 3000 Arinalaista tarjoavat marketkaupan, liikennekaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita noin 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Arinan asiakasomistajat saavat palveluja käyttämällä hyötyjä keskimäärin noin 575 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Arinan vuoden 2023 parhaat työryhmät Iistä, Oulusta, Rovaniemeltä, Vaalasta ja Ylitorniolta - S-market Ylitornion Jani Kokkisesta Vuoden päällikkö17.4.2024 10:58:41 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arinan päälliköt kerääntyivät jälleen Leville valmennuspäiville. Tällä kertaa päällikköpäivillä käytiin läpi toimitusjohtajan katsauksen lisäksi muun muassa turvallisemman tilan periaatteita, tutustuttiin Arinan yrityskulttuuriselvityksen tuloksiin, osallistuttiin workshoppeihin eri teemoista ja käynnistettiin kaikkia päälliköitä koskeva Johtamisen muutosmatka. Tiivis reissu huipentui Arina-gaalaan, jossa palkittiin vuoden 2023 huippuonnistujia.