Uusi S-market Nöykkiö avataan torstaina 25.11.

Marketpäällikkö Markus Leinonen lupaa, että Nöykkiön S-market on alueensa palvelevin lähikauppa, jonka kehittämisessä kuullaan jatkossakin asiakkaita.

HOK-Elannon S-market-ketjun tämän vuoden 4. uusi myymälä avataan torstaina Espoon Nöykkiöön. Nöykkiön lisäksi aiemmin huhtikuussa avattu S-market Pukinmäki, sekä marraskuussa avatut S-market Torpparinmäki ja Hakaniemi täydentävät ketjun laajaa pääkaupunkiseudun palveluverkostoa. Uusi S-market Nöykkiö on ketjun 63. myymälä HOK-Elannon toimialueella.

- Lähdemme kehittämään myymälästämme alueen parasta kauppaa. Täysin uusi myymälätila, kattava palvelutarjonta ja S-marketin laaja valikoima tulevat olemaan etunamme. Myös henkilökuntamme on innoissaan, ja hyvästä palvelusta tehdään myymälämme kulmakivi, marketpäällikkö Markus Leinonen kertoo ylpeydellä.

S-market Nöykkiö työllistää 25 kaupan alan osaajaa, joiden joukossa on sekä työuraansa aloittelevia nuoria, että jo vankan kokemuksen omaavia rautaisia ammattilaisia.

Valikoimasta alueen osuvin, tiivis yhteistyö nöykkiöläisten kanssa jatkuu

S-market Nöykkiö on kauan odotettu lisä alueelle, josta S-marketin kokoluokan ruokakauppa on aiemmin puuttunut. Leinosen mukaan nöykkiöläiset halutaan pitää tiiviisti mukana kaupan kehitystyössä myös jatkossa, ja etenkin valikoimasta halutaan muokata alueen osuvin.

- Tavoitteena on jatkaa aktiivista vuoropuhelua alueen asukkaiden kanssa. Myymälämme valikoimaan voi aidosti vaikuttaa, ja haluamme tehdä siitä aluetta palvelevan. Myös muut palautteet ja toiveet on huomioitu, ja esimerkiksi paljon toivotut sähköautojen latauspisteet tullaan avaamaan myöhemmin tämän vuoden aikana pysäköintitilojen yhteyteen, Leinonen toteaa.

Kylmälaitteiden lauhdelämpö hyötykäyttöön

Uudessa S-marketissa myös energiatehokkuus on otettu huomioon. Moderni kylmälaitos käyttää kylmäaineenaan ympäristöystävällistä hiilidioksidia, ja kylmälaitteiden tuottamaa lauhdelämpöä hyödynnetään osana myymälän lämmitystä, joka vähentää usein fossiilisilla polttoaineilla tuotetun kaukolämmön tarvetta, ja näin myös lämmityksen aikaansaamat päästöt vähenevät.

- Myymälän käyttämä sähkö on päästötöntä, valaistus toteutetaan LED-valaisimilla ja kylmälaitoksen kylmäaine on ympäristöystävällistä. Myymälässä tehdyt toimenpiteet ovat merkittäviä, ja tukevat kaupparyhmän matkaa kohti hiilinegatiivisuutta, Leinonen kertoo.

S-market Nöykkiö

• Nöykkiönniitty 2, 02230 Espoo
  • Avoinna ma-la 7–23, su 9–23
  • Myymälän palvelutarjontaan kuuluu: Ruokatori, salaattibaari, sähköautojen latauspisteet, tapas-lautaset, Beijing8-dumplingit, napolilaiset pizzat & tuorepuristettu appelsiinimehu.
  • Myymälä avataan 25.11. klo 10.

Markus LeinonenmarketpäällikköS-market Nöykkiö

Puh:010 76 62731

Ajatus etäTETistä syntyi HOK-Elannon HR-osastolla -   TAT ja työnantajaliitot jalostivat idean käytäntöön 22.11.2021 10:17:29 EET | Tiedote

Talous ja nuoret TAT järjestää marraskuussa yhdessä viiden toimialan kanssa Maailman suurimman etäTET-viikon 22.-26.11.2021. Etäyhteyksien avulla toteutettava kouluviikon pituinen TET-jakso antaa nuorille työelämäkokemuksia ja auttaa tunnistamaan omia vahvuuksia. EtäTETiin on ilmoittautunut lähes 4 000 yläkoululaista ympäri Suomen.