Uusi säästämisen ja sijoittamisen tapahtuma Turkuun

Turun Messukeskuksessa järjestetään ensi keväänä Säästä & Sijoita -tapahtuma. Huhtikuun 17. ja 18. päivä messuille kokoontuvat sijoittamisesta kiinnostuneet yksityishenkilöt sekä alan yritysten edustajat.

− Osallistumisen kynnys pidetään mahdollisimman matalalla, sillä tavoitteena on puhutella ns. tavallisia sijoittamisesta kiinnostuneita kävijöitä, tiivistää Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtaja Marja Pekkanen tapahtuman idean.

Säästä & Sijoita -tapahtumassa on luvassa sijoittamiseen ja säästämiseen liittyvien messuosastojen lisäksi ajankohtaista sekä puhuttelevaa ohjelmaa.

Uutta tapahtumaa on mukana järjestämässä ja kehittämässä Turun Messukeskuksen lisäksi Suomen Liiketoimintapalvelu Oy.

−Turku on tapahtumalle otollinen paikka. Alueella menee taloudellisesti varsin hyvin ja sijoittamisen kulttuuri on tutkitusti alueelle ominaista, arvioi toimitusjohtaja Anu Turkia Suomen Liiketoimintapalvelusta.

Säästä & Sijoita 2020
17.-18.4. Turun Messukeskuksessa

www.säästäsijoita.fi

#säästä&sijoita

Marja Pekkanen
marja.pekkanen@turunmessukeskus.fi

Anu Turkia
Suomen Liiketoimintapalvelu Oy
anu.turkia@liiketoimintapalvelu.fi

Terve Olo ja Osaava Nainen -tapahtuma 25.-27.10. - Hyvinvointi liikuttaa Turussa21.10.2019 14:24:22 EESTTiedote

Osaava Nainen -tapahtumassa saa tänä vuonna erilaista valmennusta mm. muutokseen, itsetuntemukseen, onnistumiseen, ajankäyttöön talouteen ja yrittämiseen. Paikalla on lähes 20 erilaiseen valmennukseen perehtynyttä asiantuntijaa. Luennot ja erilaiset työpajat jatkuvat kolme päivää 25.-27.10. Turun Messukeskuksessa. Osaava Nainen, Terve Olo ja Outlet -tapahtumiin osallistuu noin 160 näytteilleasettajaa.

Joogamatot täyttyvät lokakuun viimeisenä viikonloppuna - Kehon ja mielen tehovalmennusta messuilla Turussa10.10.2019 13:10:59 EESTTiedote

Osaava Nainen -tapahtumassa saa tänä vuonna erilaista valmennusta mm. muutokseen, itsetuntemukseen, onnistumiseen, ajankäyttöön talouteen ja yrittämiseen. Paikalla on lähes 20 erilaiseen valmennukseen perehtynyttä asiantuntijaa. Luennot ja erilaiset työpajat jatkuvat kolme päivää 25.-27.10. Turun Messukeskuksessa. Osaava Nainen, Terve Olo ja Outlet -tapahtumiin osallistuu noin 140 näytteilleasettajaa.