Uusi säästämisen ja sijoittamisen tapahtuma Turkuun

Turun Messukeskuksessa järjestetään ensi keväänä Säästä & Sijoita -tapahtuma. Huhtikuun 17. ja 18. päivä messuille kokoontuvat sijoittamisesta kiinnostuneet yksityishenkilöt sekä alan yritysten edustajat.

− Osallistumisen kynnys pidetään mahdollisimman matalalla, sillä tavoitteena on puhutella ns. tavallisia sijoittamisesta kiinnostuneita kävijöitä, tiivistää Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtaja Marja Pekkanen tapahtuman idean.

Säästä & Sijoita -tapahtumassa on luvassa sijoittamiseen ja säästämiseen liittyvien messuosastojen lisäksi ajankohtaista sekä puhuttelevaa ohjelmaa.

Uutta tapahtumaa on mukana järjestämässä ja kehittämässä Turun Messukeskuksen lisäksi Suomen Liiketoimintapalvelu Oy.

−Turku on tapahtumalle otollinen paikka. Alueella menee taloudellisesti varsin hyvin ja sijoittamisen kulttuuri on tutkitusti alueelle ominaista, arvioi toimitusjohtaja Anu Turkia Suomen Liiketoimintapalvelusta.

Säästä & Sijoita 2020
17.-18.4. Turun Messukeskuksessa

www.säästäsijoita.fi

#säästä&sijoita

Marja Pekkanen
marja.pekkanen@turunmessukeskus.fi

Anu Turkia
Suomen Liiketoimintapalvelu Oy
anu.turkia@liiketoimintapalvelu.fi

Navigate 2020 kutsuu meriteollisuuden toimijoita Turkuun - Esillä mm. tulevaisuuden osaaminen ja vihreä merenkulku10.1.2020 10:22:08 EETTiedote

Tulevaisuuden osaamisesta, digitalisaatiosta, vihreästä merenkulusta sekä meriteollisuudesta ja logistiikasta puhutaan 22.-23.1. Turun Messukeskuksessa. Suomen suurin meriteollisuuden messutapahtuma Navigate 2020 kerää tuolloin yhteen johtavia suomalaisia ja mm. pohjoismaisia yrityksiä sekä meriteollisuuden ammattilaisia. Tapahtumassa on kaikkiaan mukana noin 200 yritystä ja toimijat hakevat kumppaneita kaupalliseen yhteistyöhön ja kehitystoimintaan. Ensi kertaa mukana on myös yksipäiväinen MaritimeWorks-rektytointitapahtuma.