Uusi säästämisen ja sijoittamisen tapahtuma Turkuun

Turun Messukeskuksessa järjestetään ensi keväänä Säästä & Sijoita -tapahtuma. Huhtikuun 17. ja 18. päivä messuille kokoontuvat sijoittamisesta kiinnostuneet yksityishenkilöt sekä alan yritysten edustajat.

− Osallistumisen kynnys pidetään mahdollisimman matalalla, sillä tavoitteena on puhutella ns. tavallisia sijoittamisesta kiinnostuneita kävijöitä, tiivistää Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtaja Marja Pekkanen tapahtuman idean.

Säästä & Sijoita -tapahtumassa on luvassa sijoittamiseen ja säästämiseen liittyvien messuosastojen lisäksi ajankohtaista sekä puhuttelevaa ohjelmaa.

Uutta tapahtumaa on mukana järjestämässä ja kehittämässä Turun Messukeskuksen lisäksi Suomen Liiketoimintapalvelu Oy.

−Turku on tapahtumalle otollinen paikka. Alueella menee taloudellisesti varsin hyvin ja sijoittamisen kulttuuri on tutkitusti alueelle ominaista, arvioi toimitusjohtaja Anu Turkia Suomen Liiketoimintapalvelusta.

Säästä & Sijoita 2020
17.-18.4. Turun Messukeskuksessa

www.säästäsijoita.fi

#säästä&sijoita

Marja Pekkanen
marja.pekkanen@turunmessukeskus.fi

Anu Turkia
Suomen Liiketoimintapalvelu Oy
anu.turkia@liiketoimintapalvelu.fi

Turun Messukeskus siirtää kaikki syksyn omat tapahtumat ensi vuoteen – Kokous- ja vuokratapahtumien järjestäminen jatkuu normaalisti26.8.2020 14:29:15 EESTTiedote

Turun Messukeskus ei järjestä tänä vuonna omia messutapahtumia. Syksyn messut siirtyvät ensi vuoteen. Kokoustoiminta sekä muiden tahojen tiloissa järjestämät tapahtumat jatkuvat normaalisti turvamääräyksiä ja väljyyttä noudattaen. Messujen siirtolistalla ovat mm. Turun Kirjamessut, Turun Ruoka- ja Viinimessut, Mökki & Meri, Venexpo, Osaava Nainen, Rekryexpo ja Turun Taide- ja Antiikkimessut.

Syksyn messuille startataan turvallisuus edellä12.8.2020 13:49:40 EESTTiedote

Syksyn messutapahtumat pääsevät alkuun myös Turun Messukeskuksessa. Puolen vuoden tauon jälkeen ensimmäiset messut järjestetään 12.-13.9. tarkkoja turvallisuusohjeita noudattaen. Koronapandemian vuoksi tapahtuma-alalla on jouduttu mm. siirtämään tapahtumia sekä yhdistämään. Nyt syyskuun puolivälissä järjestettävät Osaava Nainen ja Turun Taide- ja Antiikkimessut on yksi näistä tapahtumayhdistelmistä. Kokonaisuuteen on osallistumassa ilahduttavasti yhteensä 150 näytteilleasettajaa.

Kesäkuun keskiviikot viihteellä ja heinäkuussa elokuviin. Turun Messukeskuksessa avautuvat ainutlaatuiset drive in -liveshow’t26.5.2020 11:13:15 EESTTiedote

Turun Messukeskuksen pihalle avautuvat kesäkuussa keskiviikkoiset drive in -livenäytökset vaihtuvin kulttuurisin teemoin. Heinäkuussa suvi-iltoja vietetään puolestaan elokuvien parissa, kun paikalle tulee Kinotourin drive in -elokuvateatteri. Koronaviruksen vuoksi järjestämiskieltolistalla ovat edelleen suuret tapahtumat, jonka vuoksi on nyt haettu toisenlaisia tapoja tarjota viihdettä ja kohtaamisia yleisölle – terveysturvallisuus, etäisyydet ja hygienia tiukasti huomioiden.