Uusi Sellmer & Co yhdistää myynnin, markkinoinnin ja asiakasdatan
Sellmer & Co on mainostoimisto Miller & Leanin, Rainmakerin sekä Asiakastiedon tuore yhteishanke, joka yhdistää myynnin, markkinoinnin sekä asiakasdatan samaan palveluun. Uusi palvelu lupaa nopeaa kassavirtaa ja parempaa tietoa markkinoilta.

“Tavoitteenamme oli nyt vastata erittäin nopeasti yritysten myynnin haasteisiin, mutta samalla luoda uusi ja ketterä toimintamalli myynnin ja markkinoinnin ostamiseen koronan jälkeiseenkin aikaan. Olemme rakentamassa muutoksen keskellä uutta myynnin ja markkinoinnin yhdistävää kulttuuria”, kertoo mainostoimisto Miller & Leanin strategi Petri Matero.
Sellmer & Co -palvelun perustana on ketterään toimintaan nojaava prosessi, jossa myytävää tuotetta tai palvelua kehitetään yhdessä asiakkaan kanssa heti ensi metreiltä ja testataan markkinoilla tehokkaalla tutkimusmetodilla. Nopeimmillaan asiakkaan palvelua päästään myymään jo viikon sisällä aloituksesta. Kaiken kehitystyön keskiössä ovat olleet asiakastarpeet ja toiveet, joita jokainen mukana oleva yritys on kuullut vuosien saatossa.
“Kolmen yrityksen yhteisoperaatio on myös osoitus kaikille korona-ajan haastamille yrityksille yhteistyön tärkeydestä. Kehittämällä uutta liiketoimintaa toisiaan täydentävillä osaamisalueilla voimme tarjota töitä varmemmin myynnin ammattilaisillemme ja myös uutta kasvua asiakasyrityksillemme”, toteaa Rainmakerin myyntijohtaja Kim Lehtola.
“Laadukkaan asiakasdatan merkitys on kasvanut entisestään, kun potentiaalisille asiakkaille suunnataan kiihtyvässä määrin kaupallista viestintää. Pystymme myös segmentoimaan todella tarkkaan eri kohderyhmiä ja tällä työllä pyrimme varmistamaan tulosten laatua”, lupaa Asiakastiedon kehitysjohtaja Rami Meling.
Sellmer & Co -palvelu ratkaisee markkinoilla pitkään kyteneen tarpeen markkinoinnin ja myynnin saumattomasta yhdistämisestä ja nopeasta reagointikyvystä. Palvelun taustalla vaikuttavat toimijat vannovat asiakasymmärryksen nimiin liiketoiminnan kehittämisen veturina. “Kysyntää tälle on ollut jo pitkään, mutta vasta nyt viime viikkojen muutos pakotti meidät laittamaan asioihin vauhtia”, toteaa Matero. Todistaakseen omien oppiensa toimivuutta Sellmer & Co konseptoitiin ja nostettiin toimintaan alle kahdessa viikossa. Ensimmäiset asiakastyöt ovat jo käynnissä.
Palvelu on suunnattu niin B2B- kuin B2C-markkinoilla toimiville yrityksille. Myös urheiluseurojen ja kansalaisjärjestöjen valtakunnalliset varainhankintaorganisaatiot ovat yhtenä merkittävänä asiakaskohderyhmänä.
Taustatietoa:
1. Mainostoimisto Miller & Lean on Helsingissä ja Oulussa toimiva ketteriin menetelmiin erikoistunut markkinointiviestinnän toimija.
2. Rainmaker on myynnin ja asiakaspalvelun asiantuntijayritys, joka työllistää noin 2000 alan ammattilaista.
3. Suomen Asiakastieto on asiakasdataan ja -luokituksiin erikoistunut yritys, joka toimii kaikissa Pohjoismaissa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja antavat:
Petri Matero, Miller & Lean, strategi, petri.matero@sellmer.fi. 044 373 7376
Kim Lehtola, Rainmaker, myynti- ja markkinointijohtaja kim.lehtola@rainmaker.fi, 040 040 6870
Rami Meling, Suomen Asiakastieto, kehitysjohtaja, rami.meling@asiakastieto.fi, 040 838 4380
Kuvat


Linkit
Tietoja julkaisijasta
Vetter Communications Oy on tamperelainen viestintätoimisto, joka tarjoaa kokonaisvaltaisia palveluja yritysmaailman viestintä- ja mediatiedotustarpeisiin suomeksi, englanniksi, ruotsiksi, saksaksi, espanjaksi, ranskaksi ja italiaksi.
Yhtiö osallistuu monipuolisesti myös operatiiviseen toimintaan asiakkaidensa kansainvälisissä suhteissa, ja viestintää hoidetaan luonnollisena osana asiakkaiden myyntiprosessia.
Asiakkaina on liike-elämän toimijoita monelta eri sektorilta, muun muassa kotimaisia ja kansainvälisiä IT-taloja, tekniikan ja teollisuuden toimijoita, asianajotoimistoja, ilmailualan edustajia sekä kulttuurialan toimijoita.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Vetter Communications Oy
Kansainvälinen tutkimus: heikot työvuorosuunnittelujärjestelmät aiheuttavat työehtosopimusten laiminlyöntejä, tappiota liiketoiminnalle sekä ylimääräisiä työvoimakustannuksia25.2.2021 06:15:00 EET | Tiedote
Työvoimanhallinnan markkinajohtaja Quinyx on teettänyt laajan, toimialarajat ylittävän kansainvälisen tutkimuksen, jossa haastateltiin 300 yritysjohtajaa – myös Suomesta. Kyselyn avulla saatiin tietoa suurimmista haasteista liittyen vuorotyöläisten työvoimanhallintaan pandemian aikana.
Tekoälyyn panostavan ohjelmistotalon Suomen toimipiste menestyy globaalisti: ”sisukkaat suomalaiset yritykset ovat uskaltaneet investoida vaikeinakin aikoina”16.2.2021 06:00:00 EET | Tiedote
Tekoälyyn vahvasti panostavan, työvoimanhallinnan SaaS-palvelujen markkinajohtaja Quinyxin Suomen toimipiste on ohittanut yhtiön globaaleissa myyntitilastoissa Ison-Britannian, Saksan, Hollannin, Norjan, Tanskan ja USA:n. Yhtiö on myös lanseerannut uuden AI-palvelukokonaisuuden helmikuussa 2021.
Quinyx panostaa tekoälypohjaisen työvoimanhallinnan ohjelmistokehitykseen ostamalla Widget Brainin23.10.2020 06:00:00 EEST | Tiedote
Suomessakin vahvasti etabloitunut työvoimanhallinnan SaaS-palvelujen markkinajohtaja Quinyx on ostanut tekoälypohjaiseen työvuorosuunnittelun optimointiin erikoistuneen Widget Brainin.
Kyselytutkimus paljastaa: Suomen vuorotyöläisistä 40 % on irtisanoutunut työstään, koska ei saanut esimieheltään työvuoroja riittävän ajoissa22.9.2020 08:00:00 EEST | Tiedote
Työvoimanhallinnan markkinajohtaja Quinyx on teettänyt kansainvälisen tutkimuksen, jossa tarkasteltiin myös suomalaisen vuorotyöarjen olosuhteita. Tutkimuksen tulokset osoittavat, että Suomessa peräti 40 % on irtisanoutunut työpaikastaan siksi, että työnantaja ei ollut julkaissut työvuoroluetteloa riittävän hyvissä ajoin. Muita esiin tulleita ongelmakohtia olivat työvuorojen joustamattomuus työntekijälle tärkeiden elämäntapahtumien yhteydessä sekä huono kommunikointi esimiehen kanssa.
Maamme eniten some-seuraajia kerännyt asianajotoimisto jatkaa alan mullistamista: Lakitupa-auto lähtee kiertämään Suomea26.8.2020 10:00:00 EEST | Tiedote
Tamperelainen VisionLaw haluaa rikkoa myyttejä perinteisestä asianajotoimistosta. Yhtiön helposti lähestyttävässä Lakitupa-autossa lakimies neuvoo asiakkaita liikkuvassa toimistossa. Auto kiertää syyskuun alussa Jyväskylässä, Kuopiossa, Hämeenlinnassa, Parkanossa, Seinäjoella ja Vaasassa. Lisäksi VisionLaw’n digitaalinen kokonaisuus mahdollistaa juristipalvelut täysin etänä.
18 % Suomen vuorotyöläisistä kertoi menneensä sairaana töihin korona-aikana; yli kolmannes pelkäsi menettävänsä työpaikkansa, jos jäisi pois työvuorosta11.6.2020 12:00:00 EEST | Tiedote
Työvoimanhallinnan markkinajohtaja Quinyx on teettänyt kansainvälisen tutkimuksen, jossa tarkasteltiin myös suomalaisten vuorotyöläisten olosuhteita. Tänään julkaistun kyselytutkimuksen tuloksissa nousee esiin vuorotyöläisten sairastamisen arki: Suomessa peräti 45% on mennyt töihin sairaana, koska heillä ei ole ollut varaa poissaoloon. Jopa koronatilanteen aikana 18% kävi töissä sairaana rajoituksista huolimatta.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme