Uusia ja tuttuja tekijöitä Assemblinille

Assemblinin Tampereen Automaatiourakointiin ja Helsingin Teknisiin Palveluihin on nimitetty uusia huippuosaajia.

Tero Perkiömäki (s. 1970) on nimitetty Assemblin Rakennusautomaatiourakointiin projektihoitajaksi. Perkiömäki työskentelee Assemblinin uudessa toimipisteessä Tampereella ja hän on aloittanut tehtävässään 1.8.2018. Perkiömäki on työskennellyt aikaisemmin Assemblinilla huoltoteknikkona melkein 16 vuoden ajan ja viimeiset viisi vuotta hän on työskennellyt palveluohjaajana ja sähkötöidenjohtajana Lassila & Tikanoja Oyj:ssä. Perkiömäen vastuu-alueina ovat rakennusautomaatiopalveluiden työtehtävät Pirkanmaan alueella.

Sähkövoimatekniikan insinööri Jouni Suomi (s. 1981) on nimitetty Assemblin Teknisiin Palveluihin projektipäälliköksi. Suomi työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 6.8.2018. Aikaisemmin Suomi on työskennellyt muun muassa projektipäällikkönä ja sähkötöidenjohtajana. Suomen vastuu-alueina ovat Teknisten Palveluiden sähköprojektien-tehtävät, kuten resursointi, hallinnointi ja projektien seuranta.

Tero Perkiömäki
Jouni Suomi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.