Uusia ja tuttuja tekijöitä Assemblinille

Assemblinin Tampereen Automaatiourakointiin ja Helsingin Teknisiin Palveluihin on nimitetty uusia huippuosaajia.

Tero Perkiömäki (s. 1970) on nimitetty Assemblin Rakennusautomaatiourakointiin projektihoitajaksi. Perkiömäki työskentelee Assemblinin uudessa toimipisteessä Tampereella ja hän on aloittanut tehtävässään 1.8.2018. Perkiömäki on työskennellyt aikaisemmin Assemblinilla huoltoteknikkona melkein 16 vuoden ajan ja viimeiset viisi vuotta hän on työskennellyt palveluohjaajana ja sähkötöidenjohtajana Lassila & Tikanoja Oyj:ssä. Perkiömäen vastuu-alueina ovat rakennusautomaatiopalveluiden työtehtävät Pirkanmaan alueella.

Sähkövoimatekniikan insinööri Jouni Suomi (s. 1981) on nimitetty Assemblin Teknisiin Palveluihin projektipäälliköksi. Suomi työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 6.8.2018. Aikaisemmin Suomi on työskennellyt muun muassa projektipäällikkönä ja sähkötöidenjohtajana. Suomen vastuu-alueina ovat Teknisten Palveluiden sähköprojektien-tehtävät, kuten resursointi, hallinnointi ja projektien seuranta.

Tero Perkiömäki
Jouni Suomi