Uusia jäseniä Ilmarisen hallitukseen

Ilmarisen hallituksen uusiksi jäseniksi on valittu STTK ry:n edunvalvonnasta vastaava johtaja Minna Ahtiainen ja Rakennusliitto ry:n vastaava lakimies Jyrki Ojanen. Ilmarisen hallintoneuvosto päätti nimityksistä kokouksessaan 3.3.2023.

Minna Ahtiainen korvaa Ilmarisen hallituksen jättävän Marja-Liisa Rajakankaan. Ahtiainen aloittaa hallituksen jäsenenä vuoden 2023 varsinaisen yhtiökokouksen jälkeen.

Jyrki Ojanen korvaa Ilmarisen hallituksen jättävän Matti Harjuniemen. Ojasen toimikausi hallituksessa alkaa vuoden 2023 varsinaisen yhtiökokouksen jälkeen.

Erovuorossa olevista hallituksen jäsenistä hallituksessa jatkavat Valmet Oyj:n toimitusjohtaja Pasi Laine, SAK ry:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta, Stora Enso Oyj:n talousjohtaja Seppo Parvi ja Insinööriliitto IL ry:n puheenjohtaja Samu Salo.

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme noin 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 56 miljardin euron sijoitusvarallisuus.