Uusia jäseniä Pirkanmaan Osuuskaupan hallintoon

Pirkanmaan Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto on valittu vuodelle 2022.

Pirkanmaan Osuuskaupan hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan Osuuskaupalle hallituksen vuodelle 2022. Hallituksen tehtävänä on johtaa ja valvoa operatiivista toimintaa sekä päättää toimintastrategiasta.

Vuonna 2022 Pirkanmaan Osuuskaupan hallitukseen kuuluu kuusi jäsentä. Hallitusta täydennettiin yhdellä jäsenellä. Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Finnairin operatiivinen johtaja Jaakko Schildt Pirkkalasta.

Muut hallituksen jäsenet ovat toimitusjohtaja Timo Jaakkola Sastamalasta, tietohallintojohtaja Pasi Lehmus Tampereelta, professori Hannu Saarijärvi Pirkkalasta, yrittäjä Sari Vaajanen-Ärrälä Pirkkalasta ja toimitusjohtaja Karoliina Lehtonen Tampereelta. Hallituksen puheenjohtajana toimii Pirkanmaan Osuuskaupan toimitusjohtaja Timo Mäki-Ullakko.

Myös hallintoneuvoston kokoonpano on muuttunut vuoden alusta alkaen, kun Pirkanmaan Osuuskaupan edustajisto on valinnut uudet jäsenet pois jääneiden Tuija Mikkolan ja Ulla Huovisen tilalle. Uusiksi hallintoneuvoston jäseniksi on valittu proviisori Severi Yläjärvi Mäntästä ja Pirkanmaan Osuuskaupan henkilöstön edustajana pääluottamushenkilö Kirsi-Maria Palander Nokialta. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa vuonna 2022 hankejohtaja Timo Rajala ja varapuheenjohtajana yrittäjä Tuila Jaatinen.

Pirkanmaan Osuuskaupan hallintoneuvostoon kuuluu 24 jäsentä, joista kaksi on henkilökunnan edustajia.Hallituksen ja toimitusjohtajan valitsemisen lisäksi hallintoneuvoston tehtävänä on vahvistaa Pirkanmaan Osuuskaupan strategia, tavoitteet ja vuosittaiset taloudelliset kokonaistavoitteet sekä valvoa hallintoa ja ohjeistaa hallitusta.

Pirkanmaan Osuuskauppa, toimitusjohtaja Timo Mäki-Ullakko, timo.maki-ullakko@sok.fi, 010 767 0070

Sokoksen uudet ravintolat omistetaan nautiskelijoille – kulmaterassilla kelpaa seurata kaupungin vilinää22.4.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

Kuohuva ostosten lomassa, kahvihetki ystävän kanssa, raikas salaattilounas vai kuuma kulhollinen maailman makuja? Tätä kaikkea on pian luvassa Sokoksen asiakkaille uusien ravintoloiden myötä. Katutasoon avattava kahvila-deli Bacaro Doppio herkullistaa shoppailuhetkiä italialaisilla herkuilla ja viineillä. Neljännen kerroksen tuore tulokas puolestaan on Sokos 4 -niminen ravintolakokonaisuus, joka pitää sisällään kahvila Kaffen, legendaarisia Sokoksen salaatteja tarjoilevan Saladin sekä filippiiniläisestä ja skandinaavisesta keittiöstä makuja ammentavan Filpan.