Uusia osaajia Assemblinille

Assemblinin Helsingin Teknisiin Palveluihin, Automaatiohuoltoon, Automaatiourakointiin ja Turun Talotekniikkaurakointiin ja Energiatehokkuuspalveluihin on nimitetty uusia huippuosaajia.

Ohjelmisto-suunnittelija Raafael Keikko (s. 1982) on nimitetty Assemblinin rakennusautomaatio-urakointiin projekti-ohjelmoitsijaksi. Keikko työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 19.3.2018. Aikaisemmin Keikko on työskennellyt muun muassa Caverion Oyj:ssä ja Datafactory Oy:ssä.

Automaatioinsinööri Vesa Haverinen (s. 1966) on nimitetty Assemblinin rakennusautomaatiohuoltoon huoltoinsinööriksi. Haverinen työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 29.1.2018. Haverinen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa AET-Automaatio Oy:ssä.

Jukka Karjalainen (s. 1971) on nimitetty Assemblinin Teknisiin Palveluihin huoltopäälliköksi. Karjalaisen vastuualueina ovat Assemblinin kylmä-palveluiden huoltopäällikön tehtävät Karjalainen on aloittanut tehtävässään 26.3.2018 Helsingin toimipisteessä. Karjalainen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Lassila & Tikanoja Oyj:ssä.

LVI-insinööri Iida Päivömaa (s. 1991) on nimitetty LVI-asiantuntijaksi Assemblinin Talotekniikkaurakointiin ja Energiatehokkuuspalveluihin. Päivömaa työskentelee Assemblinin Turun toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 16.4.2018. Päivömaa on aikaisemmin työskennellyt muun muassa KnowTek Oy:ssä ja tällä hetkellä hän suorittaa Tampereen teknillisessä yliopistolla Energiatekniikan diplomi-insinöörin tutkintoa.

Raafael Keikko
Jukka Karjalainen
Iida Päivömaa
Vesa Haverinen

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.