Uusia osaajia Assemblinille

Assemblinin Helsingin Teknisiin Palveluihin, Automaatiohuoltoon, Automaatiourakointiin ja Turun Talotekniikkaurakointiin ja Energiatehokkuuspalveluihin on nimitetty uusia huippuosaajia.

Ohjelmisto-suunnittelija Raafael Keikko (s. 1982) on nimitetty Assemblinin rakennusautomaatio-urakointiin projekti-ohjelmoitsijaksi. Keikko työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 19.3.2018. Aikaisemmin Keikko on työskennellyt muun muassa Caverion Oyj:ssä ja Datafactory Oy:ssä.

Automaatioinsinööri Vesa Haverinen (s. 1966) on nimitetty Assemblinin rakennusautomaatiohuoltoon huoltoinsinööriksi. Haverinen työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 29.1.2018. Haverinen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa AET-Automaatio Oy:ssä.

Jukka Karjalainen (s. 1971) on nimitetty Assemblinin Teknisiin Palveluihin huoltopäälliköksi. Karjalaisen vastuualueina ovat Assemblinin kylmä-palveluiden huoltopäällikön tehtävät Karjalainen on aloittanut tehtävässään 26.3.2018 Helsingin toimipisteessä. Karjalainen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Lassila & Tikanoja Oyj:ssä.

LVI-insinööri Iida Päivömaa (s. 1991) on nimitetty LVI-asiantuntijaksi Assemblinin Talotekniikkaurakointiin ja Energiatehokkuuspalveluihin. Päivömaa työskentelee Assemblinin Turun toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 16.4.2018. Päivömaa on aikaisemmin työskennellyt muun muassa KnowTek Oy:ssä ja tällä hetkellä hän suorittaa Tampereen teknillisessä yliopistolla Energiatekniikan diplomi-insinöörin tutkintoa.

Raafael Keikko
Jukka Karjalainen
Iida Päivömaa
Vesa Haverinen

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.