Uusia tekijöitä Assemblinille

Assemblinin rakennusautomaatiourakointiin ja -huoltoon on nimitetty uusia osaajia.

Patrik Soljasalo (s. 1990) on nimitetty Assemblinin Helsingin toimipisteeseen huoltoinsinööriksi. Soljasalo on aloittanut 1.9.2017 ja hän työskentelee Assemblinin rakennusautomaatioyksikössä. Aikaisemmin Soljasalo on työskennellyt rakennusalalla konsulttina.

Matias Elfving (s. 1991) on nimitetty Assemblinin Helsingin toimipisteeseen huoltoinsinööriksi 1.11.2017. Elfving työskentelee Assemblinin rakennusautomaatioyksikössä. Ennen Assemblinia hän on työskennellyt Fidelix Oy:ssä.

Antti Rantalainen (s.1992) on nimitetty Assemblinin Helsingin toimipisteeseen projektisuunnittelijaksi 4.12.2017 alkaen. Rantalainen työskentelee rakennusautomaatioyksikössä. Rantalaisella on kokemusta sähkö- ja automaatioasennuksista talotekniikasta teollisuuteen.

Rakennusautomaatiourakointi
Etelä-Suomi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Harjoittelijan paikalta vakkariduuniin – Assemblinilla on vahva luottamus nuoriin tekijöihin18.12.2017 08:03Tiedote

Rakennus- ja talotekniikka-alalla on koko ajan jatkuva tarve ammattitaitoisille työntekijöille. Me haluamme, että opiskelijat pääsevät työllistymään suoraan koulun penkiltä ja kenties myös koulun aikana jo hivuttautuvat kohti työelämää. Yksi toimiva ratkaisu työntekijäpulaan on löytää innostuneita harjoittelija-jaksoja etsiviä rakennusalan tulevia visionäärejä.

Yhteistoiminnallisemmat mallit vaativat aitoa ennakkoluulottomuutta ja luottamusta - miten luottamus rakentuu allianssimalleissa?5.12.2017 08:43Tiedote

Rakennusteollisuus on tällä hetkellä suuren myllerryksen keskellä. Media repii otsikoita kustannushaasteista, tehottomuudesta ja epäonnistuneista projekteista. Yhdeksi ratkaisuksi rakennusteollisuuden monimuotoisiin haasteisiin on esitetty entistä yhteistoiminnallisempia toteutusmuotoja kuten esimerkiksi allianssimallia. Allianssin periaatteena on tehdä asiat yhdessä sovitun sopimuskehyksen puitteissa. Tällaisissa malleissa yhtenä tärkeimpänä tukijalkana toimii luottamus. Miten luottamusta voidaan rakentaa allianssimallissa? Mitkä tekijät rakentavat luottamusta ja miten luottamus näkyy tulosviivan alla?