Uusia tekijöitä Assemblinille

Assemblinin rakennusautomaatiourakointiin ja -huoltoon on nimitetty uusia osaajia.

Patrik Soljasalo (s. 1990) on nimitetty Assemblinin Helsingin toimipisteeseen huoltoinsinööriksi. Soljasalo on aloittanut 1.9.2017 ja hän työskentelee Assemblinin rakennusautomaatioyksikössä. Aikaisemmin Soljasalo on työskennellyt rakennusalalla konsulttina.

Matias Elfving (s. 1991) on nimitetty Assemblinin Helsingin toimipisteeseen huoltoinsinööriksi 1.11.2017. Elfving työskentelee Assemblinin rakennusautomaatioyksikössä. Ennen Assemblinia hän on työskennellyt Fidelix Oy:ssä.

Antti Rantalainen (s.1992) on nimitetty Assemblinin Helsingin toimipisteeseen projektisuunnittelijaksi 4.12.2017 alkaen. Rantalainen työskentelee rakennusautomaatioyksikössä. Rantalaisella on kokemusta sähkö- ja automaatioasennuksista talotekniikasta teollisuuteen.

Rakennusautomaatiourakointi
Etelä-Suomi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Antti Rantalainen
Matias Elfving
Patrik Soljasalo

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?