Uusia tekijöitä Assemblinille

Assemblinin Helsingin Automaatiourakointiin ja Talotekniikkaurakointiin on nimitetty uusia huippuosaajia.

Jaakko Liukkonen (s.1993) on nimitetty Assemblin Talotekniikkaurakointiin IV-projektihoitajaksi. Liukkonen työskentelee Assemblinin Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 27.8.2018. Liukkonen on aikaisemmin työskennellyt ilmanvaihtoasentajana ja työnjohtajana. Assemblinilla hän vastaa ilmanvaihtoprojektien projektihoitotehtävistä.

DI Päivi Rintamäki (s. 1962) on nimitetty Assemblin Rakennusautomaatiourakointiin projekti-insinööriksi. Rintamäki työskentelee Assemblinin Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 20.8.2018. Rintamäki on aikaisemmin työskennellyt Valmet Technologies Oy:ssä automaatiosuunnittelijana. Rintamäki työskentelee rakennusautomaatioprojektien parissa automaatiosuunnittelijana.

Päivi Rintamäki
Jaakko Liukkonen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.