Uusia tekijöitä Assemblinille

Assemblinin Helsingin Automaatiourakointiin ja Talotekniikkaurakointiin on nimitetty uusia huippuosaajia.

Jaakko Liukkonen (s.1993) on nimitetty Assemblin Talotekniikkaurakointiin IV-projektihoitajaksi. Liukkonen työskentelee Assemblinin Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 27.8.2018. Liukkonen on aikaisemmin työskennellyt ilmanvaihtoasentajana ja työnjohtajana. Assemblinilla hän vastaa ilmanvaihtoprojektien projektihoitotehtävistä.

DI Päivi Rintamäki (s. 1962) on nimitetty Assemblin Rakennusautomaatiourakointiin projekti-insinööriksi. Rintamäki työskentelee Assemblinin Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 20.8.2018. Rintamäki on aikaisemmin työskennellyt Valmet Technologies Oy:ssä automaatiosuunnittelijana. Rintamäki työskentelee rakennusautomaatioprojektien parissa automaatiosuunnittelijana.

Päivi Rintamäki
Jaakko Liukkonen

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?