Uusia tilintarkastus- ja muita talouden ja hallinnon asiantuntijapalveluja Satakunnan alueen yrityksille – BDO tuo kansainvälisen verkoston laajan osaamisen satakuntalaisten yritysten saataville

Uusien toimistojen toiminta pohjautuu vankalle paikallistuntemukselle. Porissa BDO on ostanut tilintarkastusyritys M. Rehula Oy:n liiketoiminnan. Liiketoimintakaupan myötä yli 35 vuoden kokemuksen omaava HT Martti Rehula sekä muu M. Rehula:n henkilöstö on siirtynyt BDO:n palvelukseen.

- Arvostamme erittäin paljon Martti Rehulan asiantuntemusta. Yhteistyömme antaa toiminnallemme vahvan perustan Porin seudulla, sanoo BDO:n tilintarkastuksen liiketoimintajohtaja, partner, JHT, HT Minna Ainasvuori.

- Toimintamme lähtökohtina ovat asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen sekä lisäarvon tuottaminen lakisääteisten tilintarkastuspalveluiden ohella. Liiketoimintakaupan myötä saamme taaksemme isomman yhtiön tuen. Panostamme jatkossakin henkilökohtaisen asiakassuhteen luomiseen sekä uusien että nykyisten asiakkaiden kohdalla, sanoo Porin toimiston vetäjänä aloittava Martti Rehula.

BDO:n Rauman toimisto jatkaa perinteikkään tilintarkastustoimiston työtä

Raumalla BDO jatkaa raumalaisten yrittäjien hyvin tunteman tilintarkastustoimiston Ajado Oy:n työtä tutussa toimistossa Rauman torin kupeessa.

- Asiakkaamme saavat jatkossakin palvelua joustavasti paikallisilta asiantuntijoilta, minkä lisäksi he saavat helposti asiantuntojaverkostoltamme tukea esimerkiksi verotukseen tai yrityksen kasvuun liittyvissä asioissa, kertoo Rauman toimiston vetäjä JHT, HT Aino Lepistö.

Liiketoiminnan laajentumisen myötä BDO:lle siirtyy merkittävä määrä asiakkuuksia Satakunnan alueella.

- Liiketoimintakauppa Porissa ja merkittävä laajentumisemme Raumalle ovat osa kasvustrategiaamme. Tavoitteenamme on laajentaa toimintaamme kautta Suomen, ja tarjota yhä suuremmalle joukolle poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua ja monipuolista osaamista, jatkaa Minna Ainasvuori.

BDO avaa syksyn aikana uudet toimistot myös Rovaniemelle ja Lappeenrantaan.

Minna Ainasvuori
Tilintarkastuksen liiketoimintajohtaja, JHT, HT, Partner
minna.ainasvuori@bdo.fi

Hannu Laurila
Lounais-Suomen aluejohtaja, JHTT
hannu.laurila@bdo.fi

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Tarjoamme laadukkaita tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvontapalveluja kaiken kokoisille yrityksille, julkissektorille ja muille yhteisöille. Palvelemme asiakkaitamme 162 maassa yli 74 000 asiantuntijamme voimin, Suomessa meitä on lähes 200.

Uusia näkemyksiä ikääntyvän väestön sosiaali- ja terveyspalveluihin31.5.2019 14:04:00 EESTTutkimus

Yli 65-vuotiaiden ikäluokan odotetaan ylittävän 25 % maailman väestöstä vuoteen 2050 mennessä. Väestön ikääntymisen myötä terveys- ja hoitoalan palveluiden tarve kasvaa. Huolehditaanko ikääntyvän väestön hoidosta ja investoidaanko siihen parhaalla mahdollisella tavalla? Jotta hoidosta saadaan edullista ja tehokasta ja kasvutarpeen haasteista selviydytään, päätösten on pohjauduttava tietoon. BDO:n New Perspectives on Elderly Care -raportti yhdistää OECD:n tutkimustuloksia ja alan asiantuntijoiden näkemyksiä ikääntyvien hoidon järjestämisen kehityksestä ja ennusteista 10 maassa.