Uusia urapolkuja – Seppo Hyttinen rakennusautomaatioon tarjouslaskijaksi

Automaatiotekniikan insinööri Seppo Hyttinen (s. 1962) on nimitetty Assemblinin tekniseksi asiantuntijaksi 22.1.2018 alkaen.  Suurimmaksi osaksi Seppo tulee työskentelemään Assemblinin rakennusautomaatiolaskennan  parissa Helsingin toimipisteessä. Hyttinen on aikaisemmin työskennellyt sähköasentajana useita vuosia, mutta vuonna 2010 hän lähti opiskelemaan aikuislukioon, jonka jälkeen hän suoritti myös automaatiotekniikan insinöörin opinnot.

- Sähköasentajanurani aikana sain kipinän uudestaan opiskelua kohtaan, jonka vuoksi päätin uudelleenkouluttautua automaation pariin. Odotan innolla tulevia vuosia Assemblinilla, toteaa Seppo Hyttinen.

Seppo Hyttinen rakennusautomaatioon tarjouslaskijaksi

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.