Uusia urapolkuja – Seppo Hyttinen rakennusautomaatioon tarjouslaskijaksi

Automaatiotekniikan insinööri Seppo Hyttinen (s. 1962) on nimitetty Assemblinin tekniseksi asiantuntijaksi 22.1.2018 alkaen.  Suurimmaksi osaksi Seppo tulee työskentelemään Assemblinin rakennusautomaatiolaskennan  parissa Helsingin toimipisteessä. Hyttinen on aikaisemmin työskennellyt sähköasentajana useita vuosia, mutta vuonna 2010 hän lähti opiskelemaan aikuislukioon, jonka jälkeen hän suoritti myös automaatiotekniikan insinöörin opinnot.

- Sähköasentajanurani aikana sain kipinän uudestaan opiskelua kohtaan, jonka vuoksi päätin uudelleenkouluttautua automaation pariin. Odotan innolla tulevia vuosia Assemblinilla, toteaa Seppo Hyttinen.

Seppo Hyttinen rakennusautomaatioon tarjouslaskijaksi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi