Uusia urapolkuja – Seppo Hyttinen rakennusautomaatioon tarjouslaskijaksi

Automaatiotekniikan insinööri Seppo Hyttinen (s. 1962) on nimitetty Assemblinin tekniseksi asiantuntijaksi 22.1.2018 alkaen.  Suurimmaksi osaksi Seppo tulee työskentelemään Assemblinin rakennusautomaatiolaskennan  parissa Helsingin toimipisteessä. Hyttinen on aikaisemmin työskennellyt sähköasentajana useita vuosia, mutta vuonna 2010 hän lähti opiskelemaan aikuislukioon, jonka jälkeen hän suoritti myös automaatiotekniikan insinöörin opinnot.

- Sähköasentajanurani aikana sain kipinän uudestaan opiskelua kohtaan, jonka vuoksi päätin uudelleenkouluttautua automaation pariin. Odotan innolla tulevia vuosia Assemblinilla, toteaa Seppo Hyttinen.

Seppo Hyttinen rakennusautomaatioon tarjouslaskijaksi

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.