Uusia Wallis-karaokebaareja Suomen yöelämään

Monipuolisesta ravintolatarjonnastaan tunnettu NoHo Partners ja yöravintolatoimintaan keskittynyt Night People Group rakentavat yhdessä Suomeen uusia Wallis Karaoke Bar -ravintoloita. Katajanokalla sijaitsevan Walliksen menestystarina saa pian jatkoa, kun seuraava Wallis avataan Leville tälle talvikaudelle.

NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström (vas.) ja Night People Groupin toimitusjohtaja Antti Raunio lähtevät innolla jatkamaan Walliksen menestystarinaa yhteistyössä. Kuva: Kai Joronen

Wallis Karaoke Bar avasi ovensa Katajanokalla vuonna 2017, josta lähtien se on tarjonnut elämyksiä Helsingin yöelämään seitsemänä päivänä viikossa. Walliksen suosittu konsepti aiotaan nyt skaalata uusiin kaupunkeihin ravintolayhtiöiden yhteisyrityksen kautta.

- Ilta-, yö- ja viihderavintolatoiminta on edelleen ravintolatoiminnan kannattavin muoto. Samalla asiakkaiden tarpeet ja kulutuskäyttäytyminen muuttavat muotoaan ja ihmiset satsaavat enemmän elämyksiin ja laatuun. Alan suurimpana yhtiönä meillä on tehtävämme muokata tarjontaa yhä enemmän tuohon suuntaan. Wallis on todistanut Helsingissä suosionsa vastaamalla nimenomaan tähän kysyntään. Yhdessä Walliksen taustajoukkojen ja upean tiimin kanssa meillä on hyvät eväät viedä Wallis-elämystä myös muihin kaupunkeihin, kertoo NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström.

Noin 120 neliömetriä kattava Wallis on lunastanut hyvin #bileet365-asiakaslupauksensa, ja sen 12 kuukauden liikevaihto tulee olemaan yli 1,5 miljoonaa euroa.

- Kun jouluna 2016 suunnittelimme tätä laadukkaampaa karaokepaikkaa, tiesimme sille olevan tilausta. Walliksen suosio kuitenkin ylitti odotuksemme, ja paikka on rikkonut oman ravintolaurani myyntiennätykset per vuokrattu neliömetri, kertoo Night People Groupin toimitusjohtaja Antti Raunio.

Yli toistasataa yökerhoa perustamassa ja johtamassa ollut Raunio on yhteistyöstä innoissaan.

- NoHolta Wallis saa suuren yhtiön taustatuen, joka mahdollistaa nopeamman kasvun kuin mitä olisimme itse pystyneet toteuttamaan. Walliksen henkilökunta on tehnyt loistavaa työtä Katajanokalla, ja nyt pystymme tarjoamaan heille entistä mielenkiintoisimpia haasteita ja uramahdollisuuksia. Walliksia tulee yhdistämään loistava palvelu, jonka tuottaa maamme motivoitunein henkilökunta, Raunio sanoo.

- Vilkas, kehittyvä ja kävijämäärältään Suomen suurin hiihtokeskus Levi tulee olemaan seuraava yhteinen aluevaltauksemme, Vikström toteaa.

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi ja Cock's & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2018 liikevaihto oli 323,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 7,2 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna.

NoHo Partners -yrityssivut: www.noho.fi, NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi

Night People Group Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, joka on perustettu vuonna 2011. NPG tarjoaa maamme parhaita yökerho- ja ravintolaelämyksiä, turvallisia ja viihtyisiä vapaa-ajanviettoympäristöjä sekä mahdollisuuksia tavata uusia ihmisiä kuudella eri paikkakunnalla Suomessa. Yhtiön portfolioon kuuluvat mm. seuraavat yökerhot: Apollo, Helsingin Kaivohuone, Onnela, Baarikärpänen, Giggling Marlin. Wallis Entertainment Oy kuuluu osaksi Night People Group -konsernia.

Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj
aku.vikstrom@noho.fi, +358 44 011 1989

Antti Raunio, toimitusjohtaja, Night People Group Oy
antti@npg.fi, +358 40 563 9969

Seitsemänä päivänä viikossa asiakkaitaan viihdyttävä Wallis on lunastanut #bileet365-asiakaslupauksensa. Kuva: Wallis Karaoke Bar
Seuraava Wallis avautuu Levin tulevaan talvisesonkiin. Kuva: Wallis Karaoke Bar
Wallis Karaoke Bar avasi ovensa Katajanokalla vuonna 2017. Kuva: Wallis Karaoke Bar
Toimitusjohtaja Aku Vikström, NoHo Partners (vas.) ja toimitusjohtaja Antti Raunio, Night People Group (oik.). Kuva: Kai Joronen

NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi

NoHo Partners vastaamaan Helsingin Narinkkatorin uuden elokuva- ja ravintolakeskittymän ravintolapalveluista1.11.2019 09:00:00 EETTiedote

Ravintolayhtiö NoHo Partners on valittu vastaamaan Helsingin ytimeen nousevan elokuvateatteri- ja ravintolakeskittymän ravintolapalveluista. Vanhaan linja-autoasemaan Narinkkatorille suunniteltu keskus tarjoaa laadukkaita elokuvakokemuksia, ravintolaelämyksiä ja tapahtumia. Hankkeella halutaan vahvistaa Helsingin asemaa vetovoimaisena kulttuurikaupunkina.

NoHo Partners laajentaa lounas- ja henkilöstöravintolamarkkinaan – Pihka-ravintolat ja K-Kampus yhtiön ravintolaportfolioon5.8.2019 10:00:00 EESTTiedote

NoHo Partners laajentaa ravintolatoimintaansa kasvavaan ja kehittyvään lounas- ja henkilöstöravintolamarkkinaan. Ravintolayhtiö perustaa Juuri Yhtiöt Oy:n kanssa yhteisyrityksen, joka operoi jatkossa neljää Pihka-henkilöstöravintolaa sekä Tapahtumatalo Bankia. Lisäksi NoHo Partners vastaa K-ryhmän uuden päätoimitalo K-Kampuksen ravintola-, kokous- ja tapahtumapalveluista.