Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala

Uusix goes Kallio!

Jaa

Helsingin kaupungin kuntouttavan työtoiminnan yksikkö Uusix järjestää maaliskuussa 28.3. asti pop up -kaupan Kalliossa osoitteessa Porthaninkatu 11. Pop upissa on myynnissä uutuuksia Uusixin kierrätysdesign-valikoimasta, muun muassa uusi lastenvaatemallisto Uusix-mini. Myymälä on auki ti - pe klo 10 - 19 ja la klo 10 - 15.

Uusixilla työttömät helsinkiläiset voivat päivittää ja oppia uusia taitoja sekä löytää polkuja työelämään välittävässä ja oivaltavassa ilmapiirissä. Suurin osa Uusixin pajoilla valmistuvista tuotteista tehdään kierrätysmateriaaleista.

”Jokaisella meidän tuotteellamme on tarina, joka syntyy sekä käytetyistä materiaaleista että tuotteen tekijöistä”, kertoo Uusixin suunnittelija Heidi Mäkelä.

Pop up -tilassa järjestetään maaliskuun aikana työpajoja keskiviikkoisin klo 10 - 14. Työpajoihin voi tulla non stop -periaatteella tekemään muun muassa paperihelmiä, biopusseja, kortteja sekä virkkaamaan matonpaloja.

Lisätietoja

Suunnittelija Heidi Mäkelä
Puh. 050 402 0135
heidi.makela@hel.fi                                                 

Tiedottaja Eeva-Liisa Bahnaan
puh. 040 3341568
eevaliisa.bahnaan@hel.fi

Yhteyshenkilöt

Jaana Juutilainen-Saari
viestintäpäällikkö
jaana.juutilainen-saari@hel.fi
p. 09 310 42240

Markus Snellman
tiedottaja
markus.snellman@hel.fi
p. 09 310 42619

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala
Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala
Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala


09 310 5015 (vaihde)http://www.hel.fi/sote

Sosiaali- ja terveystoimi - hyvinvointia, terveyttä ja sosiaalista turvallisuutta helsinkiläisille.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala

Helsingin Matkapalvelun yhteydenottokanavat laajenevat – takaisinsoitto- ja chat-palvelu käyttöön18.5.2018 10:51Tiedote

Helsingin Matkapalvelun yhteydenottokanavat laajenevat, kun takaisinsoittopalvelu ja tunnistava chat otetaan käyttöön. Takaisinsoitossa asiakas voi jättää soittopyynnön, jos puhelinpalveluissa on ruuhkaa. Chatissa taas asiakas voi tehdä Matkapalvelun kuljetustilauksia tai antaa palautetta verkkosivujen kautta. Uusilla yhteydenottokanavilla halutaan nopeuttaa tavoitettavuutta ja tarjota asiakkaalle vaihtoehtoja asiointikanaviin.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme