Restamax OyjRestamax OyjRestamax Oyj

Uuteen Easton-kauppakeskukseen Wayne’s Coffee ja Classic American Diner

Restamax Oyj avaa Itä-Helsingin uuteen Easton-kauppakeskukseen kaksi suosittua konseptiaan: Wayne’s Coffee -kahvilan sekä urbaanin amerikkalaisravintolan, Classic American Dinerin. Itäkeskuksen yhteydessä toimiva kauppakeskus ravintoloineen avataan torstaina 26.10. Uudet toimipaikat vahvistavat entisestään yhtiön asemaa Helsingissä.

American Diner lukeutuu Restamaxin suosituimpiin konsepteihin. Ravintola on tunnettu paitsi tuhdista annoskirjostaan, myös jenkkitunnelmaa mukailevasta sisustuksestaan. Kuva: Kari Jokinen, Markkinointiviestintätoimisto Propaganda

Wayne’s Coffee tuo kauppakeskukseen vahvan kahvilakonseptin korkealaatuisine tuotteineen. Kahvilan brändi tunnetaan hyvin – sen tarjonta on innovatiivista, palvelu ammattitaitoista ja tilat olohuonemaisen viihtyisät. Suosittu kohtaamispaikka soveltuu niin nopeaan pistäytymiseen kuin pidempäänkin istuskeluun. Kahvit ovat barista-ammattitaidolla valmistettuja ja herkulliset artesaanijäätelöt sammuttavat makeannälän. Monipuolisesta menusta löytyvät myös runsaat leivät, suussasulavat kakut, luomutuotteita, kasviperäisiä ja kofeiinittomia Supercino-juomia unohtamatta.

- Kyseessä on kymmenes avattava Wayne’s Coffee Suomessa. Uuden kahvilan avaaminen on aina yhtä jännittävää ja odotamme innolla, että saamme uuden hienon liikkeemme auki. Paraatipaikalla sijaitsevaa Wayne’siä ei voi missata, joten odotuksemme tulevasta ovat korkealla, iloitsee Wayne’s Coffeen Suomen linjajohtaja Saija Mattila.

Aitoja amerikkalaisia makuelämyksiä diner-tyyliin

Classic American Diner tuo Eastonin ravintolarivistöön vahvan jenkkivahvistuksen. Takuuvarmoja amerikkalaisia herkkuja tarjoileva ravintola tuo kauppakeskukseen mukavan ruokailu- ja levähdyspaikan näyttävine sisustuselementteineen. Silmänruokaa löytyy niin jättimäisestä Cadillacista kuin aidosta Harley Davidsonistakin – unohtamatta muita lukuisia 1950-tyylisiä somisteita.

- On mahtavaa olla mukana avaamassa Dineria Helsingin uusimpaan kauppakeskukseen. Asiakasvirrat kulkevat ravintolamme ohitse niin liukuportaisiin kuin viereiseen K-Citymarketiinkin, joten meille on helppo jäädä vaikkapa lasten kanssa ruokailemaan siksi aikaa, kun toinen vanhemmista käy ostoksilla, summaa Restamaxin aluepäällikkö Anssi Karppinen.

Avajaistarjouksina yhdeksäs avattava Classic American Diner tarjoaa Angus beef-, bacon- tai vegan burgerin 10 eurolla.

Vahva panostus pääkaupunkiseutuun

Easton sijaitsee Itäkeskuksen yhteydessä, kauppojen ja palveluiden keskiössä, minkä odotetaan houkuttelevan paljon kahvila- ja ravintola-asiakkaita. Suomen suurin lähiö Vuosaari sijaitsee myös lähellä, mikä tuonee Eastonin ravintoloihin myös kiitettävästi Wolt-tilauksia.

- Vahvistamme innolla jalansijaamme pääkaupunkiseudulla, jossa paitsi kilpailu myös kysyntä on kovaa. Molemmat Eastoniin avattavat konseptit valikoituivat kauppakeskukseen niiden omanlaisen tunnelmansa ja helposti lähestyttävyytensä ansiosta. Haluamme tarjota nautinnollisia ruokailuhetkiä hektiseen ostoskeskuselämään, kiteyttää Restamax Oyj:n kehitysjohtaja Tero Kaikkonen.

Helsingissä Restamaxilla on ravintoloita lähes 20. Viimeisimpiä avauksia kuluneen kesän ja syksyn aikana Helsinkiin ovat Bar & Grill Colorado sekä Hans Välimäen luotsaamat Masu Asian Bistro ja Säm Asian Bar & Kitchen.

Classic American Diner & Wayne’s Coffee
Kauppakeskus Easton, 1. krs
Kauppakartanonkatu 3, Helsinki

Avoinna:
Ma–la klo 8–22
Su klo 10–22

Saija Mattila, linjajohtaja, Restamax Oyj / Wayne’s Coffee Suomi
saija.mattila@ravintola.fi

Tero Kaikkonen, kehitysjohtaja, Restamax Oyj
tero.kaikkonen@ravintola.fi

Anssi Karppinen, aluepäällikkö, Restamax Oyj
anssi.karppinen@ravintola.fi

www.restamax.fiwww.ravintola.fi

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 120 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner ja Colorado Bar & Grill. Restamax Oyj:n vuoden 2016 liikevaihto oli 130,1 miljoonaa euroa ja käyttökate 19,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 1 600 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oy:n palveluksessa työskentelee kuukausittain noin 6 500 työntekijää.

Burgerien ja sandwichien lisäksi American Dinerin listalta löytyy esimerkiksi tulisia kanansiipiä. Kuva: Kari Jokinen, Markkinointiviestintätoimisto Propaganda
Wayne´s Coffee Suomen linjajohtaja Saija Mattilan mukaan kahviloiden vahvuuksia ovat erottuva ja tunnettu brändi, laadukkaat itsevalmistetut tuotteet, ammattitaitoinen ja loistava kahviosaaminen sekä viihtyisät tilat. Kuva: Wayne's Coffee
Wayne's panostaa kahvijuomien lisäksi monipuolisesti myös erilaisiin leivonnaisiin sekä välipala- ja lounastuotteisiin. Kuva: Wayne's Coffee
Logo: Classic American Diner
Logo: Wayne's Coffee
Logo. Restamax Oyj

Restamax-yrityssivut:

Restamax-kuluttajasivut:

Smile Henkilöstöpalvelut:
www.smilepalvelut.fi

Nattlivet i Vasa förändras stort – nattklubbshelheten Teatro och Kapten öppnas fredagen 3.11.24.10.2017 12:31Tiedote

Vid Handelsesplanaden i Vasa öppnas fredagen 3.11. den upplevelserika nattklubben Teatro samt havsinspirerade baren Kapten. Teatro är ett modernt och mångsidigt nattklubbskomplex som bjuder på dagsaktuell musik, trendiga cocktails och intressanta evenemang för stans hårdaste festare. Kapten å sin sida är öppen även dagtid, där kan man njuta av både livemusik och bänksport.