Uutta Kiinteistömaailmassa: Asuntoauto on nyt kirjaimellisesti asuntoauto

Kiinteistömaailma palvelee asiakkaitaan jatkossa myös asuntoautoon rakennetussa myymälässä, kun Kiinteistömaailma Alppilan yrittäjäkaksikko Satu-Maija Arvo ja Petra Lagerblom hurauttavat turuille, toreille tai vaikka asiakkaan kotipihaan uudella Liikkis-asuntoautollaan.

Kesällä Helsingin Alppilaan avatun asuntomyymälän yrittäjät Satu-Maija Arvo ja Petra Lagerblom vauhdittavat asuntokauppaa tuomalla asuntomyymälänsä sinne, missä asiakkaat ovat.

- Liikkis on mukava miljöö neuvotteluille ja neuvonnalle. Asuntokauppaan liittyvien neuvottelujen lisäksi voimme myös osallistua esimerkiksi erilaisiin tapahtumiin kodinvaihtopalvelujen asiantuntijoina sekä esitellä uudiskohteita paikan päällä suunnittelevat, Arvo ja Lagerblom.

Takavuosien kauppa-autot ovat yhä harvinaisempi näky, mutta uudenlaista autoilevaa palvelua löytyy monelta muultakin toimialalta aina rokotebusseista liikkuviin optikkoautoihin.

- Ajatus liikkuvasta myymälästä sopii mitä mainioimmin myös asuntokauppaan ja palveluumme, jota tarjoamme, kun koti vaihtaa omistajaa. Liikkis kaartaa asiakkaan ja kodin luo yhdellä puhelinsoitolla tai verkkopalvelun yhteydenottopyynnöllä. Palvelumme on kaikkien ulottuvilla vauvasta vaariin, yrittäjäkaksikko sanoo.

Liikkiksen tukikohtana toimii Kiinteistömaailma Alppilan tilat osoitteessa Kotkankatu 7, Helsinki.

toimitusjohtaja Satu-Maija Arvo, Kiinteistömaailma Alppila, puh. 050 3099362
myyntijohtaja Petra Lagerblom, Kiinteistömaailma Alppila, puh. 040 7618499
markkinointi- ja viestintäjohtaja Taina Mustamo, Kiinteistömaailma Oy, puh. 0504240045

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee lähes 700 asuntokaupan ammattilaista yli 50 eri paikkakunnalla reilussa 100 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.

Helsingin seutukunnalla lähes 60 000 ihmistä vaihtoi kotikuntaa alueen sisällä viime vuonna15.6.2017 10:00Tiedote

Helsingin seutukunnan 17 kuntaa ja kaupunkia muodostavat muuttoalueen, jossa keskinäiset kuntarajat ylittyivät viime vuonna yli 58 000 ihmisen muutossa. Määrä oli yli 1,5-kertainen muualta maasta Helsingin seutukunnalle muuttaneisiin (35 000) verrattuna. ”Helsingin seutukunnalla on korostuneen tärkeää, ettei kuntarajoja ole kodinvaihtajien palvelussa lainkaan”, sanoo Kiinteistömaailman toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Oma kesämökki on suomalaisten mieluisin kesälomapaikka26.5.2017 09:00Tiedote

Aika ajoin esiin nousevat puheet nuoremman polven kesämökkeilyinnon loppumisesta ovat vahvasti liioiteltuja, käy ilmi Kiinteistömaailman teettämästä kyselystä. Oma kesämökki on kaikissa ikäluokissa mieluisin lomailupaikka kotimaan kesälomilla. Eikä mökkiä haluta vain lomailua varten. Kiinteistönvälittäjien mukaan ”iltasaunamökki” kuvaa sanana hyvin sitä, mitä asiakkaat tyypillisesti nyt hakevat: paikkaa jonne hurauttaa illaksi työpäivän jälkeen.