Uutta Kiinteistömaailmassa: Asuntoauto on nyt kirjaimellisesti asuntoauto

Kiinteistömaailma palvelee asiakkaitaan jatkossa myös asuntoautoon rakennetussa myymälässä, kun Kiinteistömaailma Alppilan yrittäjäkaksikko Satu-Maija Arvo ja Petra Lagerblom hurauttavat turuille, toreille tai vaikka asiakkaan kotipihaan uudella Liikkis-asuntoautollaan.

Kesällä Helsingin Alppilaan avatun asuntomyymälän yrittäjät Satu-Maija Arvo ja Petra Lagerblom vauhdittavat asuntokauppaa tuomalla asuntomyymälänsä sinne, missä asiakkaat ovat.

- Liikkis on mukava miljöö neuvotteluille ja neuvonnalle. Asuntokauppaan liittyvien neuvottelujen lisäksi voimme myös osallistua esimerkiksi erilaisiin tapahtumiin kodinvaihtopalvelujen asiantuntijoina sekä esitellä uudiskohteita paikan päällä suunnittelevat, Arvo ja Lagerblom.

Takavuosien kauppa-autot ovat yhä harvinaisempi näky, mutta uudenlaista autoilevaa palvelua löytyy monelta muultakin toimialalta aina rokotebusseista liikkuviin optikkoautoihin.

- Ajatus liikkuvasta myymälästä sopii mitä mainioimmin myös asuntokauppaan ja palveluumme, jota tarjoamme, kun koti vaihtaa omistajaa. Liikkis kaartaa asiakkaan ja kodin luo yhdellä puhelinsoitolla tai verkkopalvelun yhteydenottopyynnöllä. Palvelumme on kaikkien ulottuvilla vauvasta vaariin, yrittäjäkaksikko sanoo.

Liikkiksen tukikohtana toimii Kiinteistömaailma Alppilan tilat osoitteessa Kotkankatu 7, Helsinki.

toimitusjohtaja Satu-Maija Arvo, Kiinteistömaailma Alppila, puh. 050 3099362
myyntijohtaja Petra Lagerblom, Kiinteistömaailma Alppila, puh. 040 7618499
markkinointi- ja viestintäjohtaja Taina Mustamo, Kiinteistömaailma Oy, puh. 0504240045

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee lähes 700 asuntokaupan ammattilaista yli 50 eri paikkakunnalla reilussa 100 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.

Kiinteistömaailman hintaennuste kunnittain vuosille 2018 -2020: Kaupunkien ja kuntien sisäinen hintahaitari selvässä kasvussa2.5.2018 09:00Tiedote

Koko Suomessa mutta erityisesti maan suurimmissa kasvukeskuksissa kaupungin sisäinen hintahaitari on kasvanut tällä vuosituhannella voimakkaasti ja sama kehitys jatkuu, käy ilmi Kiinteistömaailman, eCraftin ja Etuovi.comin tänään julkaisemasta päivityksestä asuntojen hintaennusteeseen vuosille 2018 -2020. Esimerkiksi Helsingissä kalleimpien asuntojen neliöhinnat ovat jo reilusti yli kolminkertaiset halvimpiin nähden.

KUTSU KIINTEISTÖMAAILMAN, ETUOVI.COMIN JA ECRAFTIN ENNUSTEAAMUUN: Asuntojen hintakehitys Suomen kunnissa vuoteen 202026.4.2018 08:00Kutsu

Kiinteistömaailma, Etuovi.com ja eCraftin julkaisivat alkuvuodesta uuden mallin, joka ennustaa asuntojen hintakehityksen kunnittain vuoteen 2020 asti. Neljännesvuosittaisen ennustepäivityksen yhteydessä julkaisemme nyt myös uutta paikkakuntakohtaista tietoa asuntojen hintojen kasvavasta erilaistumisesta erityyppisten kuntien sisällä. Toimituksenne edustaja on lämpimästi tervetullut aamukahvitilaisuuteen keskiviikkona 2.5.2018 klo 9.00 Scandic Simonkenttään (Simonkatu 9, Helsinki) Tilaisuudessa uudet ennusteet ja hajontamallit esittelevät Kiinteistömaailman toimitusjohtaja Erkki Heikkinen ja eCraftin johtava data-analyytikko Tommi Vilkamo. Paikalla kommenttipuheenvuorollaan on myös Etuovi.comin liiketoimintajohtaja Heikki Huttunen. Ilmoittautumiset ma 30.4.2018 kello 12 mennessä: hanna.lantto@kiinteistomaailma.fi tai puh. 044 714 0090

Kiinteistönvälittäjäbarometri: vahvana käynyt uudisasuntokauppa jatkaa kasvuaan – Selvitys ensiasunnoista: alle 25-vuotiaiden ostajien määrä kasvaa mentäessä kasvukeskusten ulkopuolelle11.4.2018 09:15Tiedote

Vuosi 2017 oli uudiskohteiden huippuvuosi, ja vuoden 2018 ensimmäinen vuosineljännes näyttää samansuuntaista kehitystä myös tälle vuodelle. Välittäjät näkevät, että tilanne asuntomarkkinoilla on pysynyt lähes samanlaisena viime syksyyn verrattuna: pienille asunnoille on kysyntää ja siten myös hinnoissa nousupainetta. Selvitys ensiasunnoista kertoo, että kasvukeskusten ulkopuolella ensiasunnot ostetaan nuorempana, ja ensiasunnot ovat isompia kuin kasvukeskuksissa.

Kutsu Kiinteistömaailman ja Danske Bankin yhteiseen mediatilaisuuteen 11.4.2018 - aiheena tuore Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä selvitys ensiasunnon ostajista9.4.2018 12:40Tiedote

Kiinteistömaailman puolivuosittainen Kiinteistönvälittäjäbarometri julkaistaan 11.4.2018. Mediatilaisuudessa käydään läpi asuntomarkkinoiden tilannetta sekä kiinteistönvälittäjien näkemyksiä seuraavan puolen vuoden jaksolle. Lisäksi tämän syksyn erikoisteemana on laaja selvitys ensiasunnoista ja ensiasunnon ostajista.