Uutta tietoa saunomisen terveyshyödyistä

Hyvää oloa saunomalla – Saunafulness -kirjassa (Viisas Elämä) Carita Harju kertoo uutta tietoa saunomisen lukemattomista terveyshyödyistä ja sen meditatiivisesta vaikutuksesta. Teos valottaa, miten saunomisesta on tullut entistä tärkeämpi hyvinvoinnin lähde: se vähentää stressiä, tekee hyvää sydämelle ja parantaa unen laatua.

Kansi: Jaana Racero

Nykyajan elämänkuva on kiireistä eikä hiljaisiin hetkiin välttämättä ole aikaa, mutta sauna on yhä paikka, jossa rauhoitutaan ja jonne älylaitteita ei oteta mukaan. Sauna tarjoaa luonnollisen ja kiireettömän meditatiivisen tilan, jossa voi aidosti pysähtyä ja antaa mielen rauhoittua. Carita Harju käy kirjassaan kattavasti läpi myös sitä, mitä kaikkea saunominen on meille suomalaisille.

Moniaistilliseen saunafulnessiin kuuluu monia ulottuvuuksia, joita kohden Harju ohjeistaa erilaisten harjoitusten avulla. Saunafulness auttaa rentoutumaan ja luomaan syvän yhteyden kehoon ja mieleen.

“Olen ymmärtänyt vasta viime vuosina, miten voimakas merkitys saunalla on elämässäni. Sauna on ollut lapsesta saakka osa perheemme arkea, hetkiä ystävieni kanssa tai merkkipäivien traditioita. Sauna on ylivoimaisesti tärkein hyvinvointitekoni itselleni. Mikään muu tapa ei saa minua rentoutumaan niin syvästi kuin saunominen”, kirjoittaa Harju omasta saunamatkastaan kirjansa esiluvussa.

Carita Harju on suomalaisen saunakokemuksen asiantuntija, joka haluaa tuoda suomalaisen saunan terveys- ja hyvinvointivaikutukset kaikkien ulottuville. Vuonna 2009 hän perusti Sauna from Finland -verkoston edistääkseen suomalaisen saunan kansainvälistä tunnettuutta ja liiketoimintaa.

Hyvää oloa saunomalla - Saunafulness -kirja ilmestyi kirjakauppoihin 11.10.2021.

Viisas Elämä Oy on suomalainen kustantamo, jolla on 25 vuoden kokemus sekä kotimaisen että ulkomaisen tietokirjallisuuden julkaisemisesta. Kustantamo keskittyy julkaisuohjelmassaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja he ovat Suomen johtava kustantamo tässä kategoriassa. He pyrkivät tarjoamaan työkaluja ja oivalluksia merkitykselliseen elämään kaikilla elämän osa-alueilla. Viisas Elämän valikoimaan kuuluu ajattomia klassikoita, kuten Eckhart Tolle, Dalai Lama, Florence Scovel Shinn, James Allen, Jon Kabat-Zinn, Byron Katie, Timothy Ferriss, Tony Robbins, Charles Duhigg, Clarissa Pinkola-Estés, Wayne D. Dyer, Bruce Lipton, Michael Singer, ja Brené Brown.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Carita Harju esittelee Hyvää oloa saunomalla -kirjaa

Kansi: Jaana Racero

Maria Nordinin uusi kalenteri opettaa kiitollisuutta vuoden jokaisena viikkona26.10.2021 08:47:00 EEST | Tiedote

Kirjailija Maria Nordinin uusin teos, Kiitollisuuden vuosi 2022 (Viiisas Elämä), on julkaistu 11. lokakuuta. Teos on vuosikalenteri, joka avaa vuoden jokaisella viikkonäkymällä erilaisia harjoituksia, jotka ovat tuttuja Nordinin Eroon oireista -kirjasta ja verkkokurssista. Lisäksi kirjassa on Nordinin Free to Heal® -menetelmään pohjautuvia eri vuodenajat huomioivia ajatuksia, mielikuvamatkoja sekä affirmaatioita.

On aika luoda uutta – Ilkka Koppelomäen Saa mitä haluat -muistikirja auttaa itsensä kehittäjiä eteenpäin19.10.2021 08:51:00 EEST | Tiedote

Kirjailija ja itsensä johtamisen valmentaja Ilkka Koppelomäen Saa mitä haluat -tuoteperheen uutuus on Saa mitä haluat -muistikirja (Viisas Elämä). Se on suunniteltu itsensä kehittämisen ja ajattelun tueksi, ja se auttaa pysähtymään omien ajatusten äärelle. Muistikirja täydentää suosittujen Saa mitä haluat -valmennusten ja kirjojen ohjeita toteuttaa oman näköistä elämää. Muistikirja on tärkeä työkalu kaikissa Koppelomäen valmennuksissa ja verkkokursseissa, mutta toimii myös itsenäisesti oman elämän suunnittelussa ja ajanhallinnassa.