Uutuuskirja Levollinen yö auttaa kiinalaisin hoitokeinoin parempaan uneen

Unella on kokonaisvaltainen vaikutus ihmisen hyvinvointiin. Kiinalaisen terveydenhoidon terapeutin Helena Hallenbergin Levollinen yö -kirja tarjoaa kiinalaista viisautta unettomuuden hoitoon ja rauhattoman mielen tyynnyttämiseen.

Levolllinen yö -kirja tarjoaa kiinalaisia keinoja unettomuuteen ja rauhoittumiseen.

Kiinalaiset ovat jo satojen vuosien ajan kehittäneet luonnonmukaisia tapoja unettomuuden hoitoon. Helena Hallenberg on koonnut uutuuskirjaansa näitä hyväksi havaittuja keinoja, jotka koostuvat liikkeistä, itsehieronnasta, hengitys-, rentoutumis- ja mielikuvaharjoituksista sekä ruokavaliota koskevista ohjeista. Näitä helppoja keinoja voi jokainen soveltaa kotioloissa.

Helena Hallenberg taustoittaa aihetta länsimaisen lääketieteen uusimmalla unettomuutta käsittelevällä tiedolla. Kirjassa esitetyt harjoitukset sopivat paitsi unettomuuden hoitoon, myös yleisesti tyynnyttämään rauhatonta mieltä.

Helena Hallenberg on filosofian tohtori, kiinalaisen terveydenhoidon terapeutti, tietokirjailija ja retriitinohjaaja. Hän on erikoistunut akupunktioon, qigongiin ja kokonaisvaltaiseen terveyteen.

Hallenberg on myös kehittänyt aivoterveyttä ylläpitävän Aivo-qigong®-menetelmän, jossa yhdistyy länsimainen aivotietämys ja perinteinen kiinalainen terveydenhoito. Hallenberg on kirjottanut aiheesta kaksi kirjaa: Aivo-qigong esittelee menetelmän ja siihen kuuluvat perusharjoitukset, uutuuskirja Aivo-qigong 2 sisältää 20 uutta harjoitusosiota.

Bazar Kustannus on vuonna 2002 perustettu yleiskustantamo, joka on osa Werner Söderström Osakeyhtiötä. Bazar julkaisee vuosittain noin 60 uutta kotimaista ja käännettyä kauno- ja tietokirjaa.

Bazarin kevään 2022 uutuuskirjojen luettelo on julkaistu3.11.2021 09:10:00 EET | Tiedote

Tänään ilmestyvä Bazar Kustannuksen kevätluettelo sisältää jälleen monipuolisen valikoiman kotimaista ja suomennettua kauno- ja tietokirjallisuutta. Kevään kiinnostaviin kaunokirjoihin kuuluu muun muassa kolme kotimaista esikoisromaania, Christian Rönnbackan uuden dekkarisarjan aloitusosa, kaksi uutta romaania menestyskirjailija Lucinda Rileylta sekä Hillary Rodham Clintonin ja Louise Pennyn poliittinen trilleri. Lenita Airisto kannustaa uutuuskirjassaan kaikkia naisia raivaamaan rohkeasti tietään kohti tasa-arvoisempaa elämää. Ajankohtaisten tietokirjojen aiheina ovat myös muun muassa Aleksei Navalnyi, QAnon-kultti, Alicia Keys sekä hyvinvointi etä- ja hybriditöissä. Kevään 2022 julkaisuluettelo kattaa tammi–kesäkuussa ilmestyvät uutuuskirjat, e-kirjat, äänikirjat ja pokkarit. Katalogi on julkaistu myös Issuu-palvelussa.