Uutuuskirja: Sumu Sireeni - Suomen rakastetuin aasi

Romaniasta pelastetusta Sumu-aasista on sukeutunut someilmiö. Yli 24 000 ihmistä seuraa Sumun arkea Facebookissa ja Instagramissa.

Kirsi Haapamatin tietokirja Sumu Sireeni, Suomen rakastetuin aasi avaa pitkäkorvaisen supertähden arkea kirkkonummelaisella ravitallilla huippuhetkistä vastoinkäymisiin.

Sadat ja tuhannet käsiparit käyvät silittelemässä Sumun turkkia yleisötapahtumissa. Se ilahduttaa vierailullaan lapsia ja aikuisia. Sumu näyttelee mainoselokuvassa maamme muiden eturivin julkkisten kanssa.

Kirjassa tutustutaan Sumun ystäviin ja tallikavereihin, historiaan ja tulevaisuuden suunnitelmiin, rutiineihin ja seikkailuihin. Mukana on myös yleistietoa aaseista ja niiden käyttäytymisestä. Sumu opettaa, etteivät aasit ole tyhmiä, vaan itsenäisiä, nokkelia ja arvokkaita kavioeläimiä.

Kirsi Haapamatti on freelancetoimittaja.

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Uutuuskirja: näillä vinkeillä saat uusperheen kukoistamaan24.4.2019 09:58:56 EESTTiedote

Eroasiantuntija ja terapeutti Marika Rosenborg ja NLP-viestintävalmentaja Tarja Törmänen antavat uutuuskirjassaan Uusperheen käsikirja neuvoja ja vertaistukea sujuvaan uusperhearkeen. Lämmin ja asiantunteva opas käy läpi uusperheen vaiheita, joihin kuuluu niin ristiriitoja kuin vahvistumistakin. Kirjasta löytyy lisäksi yhdeksän erilaista uusperhetarinaa, sekä harjoituksia, joiden avulla voi vahvistaa omaa uusperhettään.