Veikkaus Oy

Uutuuspelissä kaikki tai ei yhtään oikein tuo päävoiton - pessimistinkin peli?

Uuden Veikkauksen ensimmäinen uusi peli voi tehdä täydellisestä epäonnesta täydellistä onnea. Kaikki tai ei mitään -pelissä täysosuman saa, kun rivissä on kaikki oikein - tai nolla oikein. Kerran päivässä arvottavassa pelissä voi voittaa viiden euron enimmäispanoksella 625 000 euroa. Peli alkaa perjantaina ja 13. päivänä tammikuuta. Perinteisesti epäonnen päivänä tunnettu päivä voi siis muuttua onnen päiväksi.
Kaikki tai ei mitään -uutuuspelin pelaaminen alkaa perjantaina 13. päivänä tammikuuta.

Kaikki tai ei mitään on pelivalinnaltaan hiukan Kenon kaltainen, sillä siinä voi itse valita panoksen, ja peli arvotaan joka ilta kello 21.00. Voittokertoimet ovat kiinteät. Pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Täysosuma on 12 oikein – tai nolla oikein.

- Ei numeron numeroa oikein – ikinä en voita mitään! Tämän lausahduksen kuulee usein suomalaisten suusta. Nyt meillä on uusi peli, jossa epäonnistumalla täydellisesti voi voittaa päävoiton. Tämä sopii meidän kansalliseen mielenlaatuumme, kertoo liiketoimintapäällikkö Anu Kytö naureskellen.

Tähdäten tai väistellen

Peliruudukossa on 24 numeroa kuin joulukalenterissa. Pelaaja valitsee niistä 12 itse tai antaa pelijärjestelmän arpoa numerot. Tulos määräytyy sen mukaan, kuinka moni osuu. 5, 6 ja 7 osumaa ovat ainoat tulokset, joilla ei saa lainkaan voittoa.

Voittoluokka

kerroin

12 oikein

Panoksen pelaaja valitsee itse väliltä 1-5 euroa 50 sentin porrastuksin.

- Nyt jännitetään asiaa kahdesta suunnasta. Jos ei kerran saa kaikkia oikein, toivotaan totaalista hylsyä. Tämä peli istuu niin pessimistin kuin optimistinkin asenteeseen, maalailee Anu Kytö.

Vastaava peli on tarjolla Irlannissa ja muutamissa osavaltioissa Yhdysvalloissa.

-  Pelin ydin tuntui sopivalta suomalaiseen mielenmaisemaan. Arvonnan ajankohta valittiin asiakkaille tehdyn kyselyn perusteella. He pitivät nimenomaan hyvänä asiana, että voi samaan aikaan tarkistaa sekä Kenon että uuden Kaikki tai ei mitään -pelin tulokset.

Arvontaa ja kutakin voittoluokkaa kohti on kolmen miljoonan euron voittokatto.  Nettisivulla veikkaus.fi:ssä on tämän vuoksi listaus, josta näkee aiempien kierrosten pelatuimmat rivit.

- Näin asiakas voi välttää suosituimpia rivejä ja minimoida voittokattorajan toteutumisen riskin omalla kohdallaan, vinkkaa Anu Kytö.

Kaikki tai ei mitään pähkinänkuoressa

• Arvontapeli, jossa valitaan 12 numeroa 24:stä.
  • Täysosuma ja nolla oikein tuovat päävoiton, jonka kerroin on 125 000
  • Suurin mahdollinen voitto 5 euron enimmäispanoksella 625 000 euroa.
  • Arvonta joka päivä klo 21. Peliaikaa klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman - ja täydellisen hutin - todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi.ssä.

Lisätietoja: liiketoimintapäällikkö Anu Kytö, p. 09 4370 8008

Kuvia: http://martta.veikkaus.fi/l/CwjvNWSDR7BX

Veikkaus Oy
Aku Korhosen tie 2

Veikkaus on kotimainen peliyhtiö, ja meillä on erityinen tehtävä. Haluamme, että pelejämme pelataan turvallisesti ja maltilla. Rahapelejämme pelaavat lähes kaikki aikuiset suomalaiset, ja meillä on 1,9 miljoonaa etuasiakasta. Pelaajien ansiosta yhteiseen hyvään kertyy yli miljardi euroa vuodessa. Pelien tuotoilla tarjotaan mahdollisuuksia parempaan elämään.

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy