Veikkaus Oy

Vaasalainen nainen voitti 115 399 euron päävoiton Veikkauksen eBingosta

Voitto tuli 2 euron panoksella.
Veikkauksen eBingosta osui yli 115 000 euron jackpot Vaasaan.

Vaasassa asuvan naisen ilta sai yllättävän käänteen keskiviikkona 3.1., kun Veikkauksen eBingosta osui hänelle 115 399,20 euron suuruinen jackpot-päävoitto. Voitto tuli kahden euron hintaisesta Rubiini-huoneesta.

Koska voitokas peli oli pelattu tunnistautuneena Veikkauksen nettisivuilla, nimimerkillä kukkuu61 pelannut vaasalaispelaaja saa voittorahat suoraan tililleen.

Bingopallot osuivat nettipelaajan valitsemaan pelikuponkiin niin hyvin, että lopputuloksena oli jackpot, jonka voittaakseen pelaajan tulee saada 25-numeroinen peliruudukko täyteen osumia enintään 51 bingopallolla. Todennäköisyys saada jackpot Rubiini-huoneessa on noin 1 : 110 000.

Nyt Vaasaan osunut eBingo-voitto on Rubiini-huoneen historian neljänneksi suurin. Kautta aikain isoin Rubiini-voitto, 149 416 euroa, meni Inariin helmikuussa 2016.

Edellinen yli 100 000 euron Veikkaus-voitto osui Vaasaan lokakuussa, kun 17.10. Palosaaren Siwassa pelannut asiakas voitti Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euron päävoiton.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.

Voittaminen Veikkauksen arvontapeleissä perustuu aina sattumaan.

Veikkauksen eBingosta osui yli 115 000 euron jackpot Vaasaan.

Veikkaus Oy

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy