Vaasan jäähallin nimeksi Vaasan Sähkö Areena

Vaasan jäähallin uusi nimi on Vaasan Sähkö Areena. Hallin nimi sisältyy Vaasan Sähkön vuoteen 2022 ulottuvaan sopimukseen Hockey-Team Vaasan Sportin kanssa.

- Vaasan Sähkölle on tärkeää olla tukemassa ja mahdollistamassa lasten ja nuorten liikuntaa, ja tämänlainen yhteistyö luo sille hyvät mahdollisuudet, toteaa sähkökauppayksikön johtaja Olli Arola. Vaasan Sportin paikka Liigassa takaa myös sen, että hallin nimenvaihdos tuo Vaasan Sähkölle valtakunnallista näkyvyyttä, mikä on hyvin linjassa kasvutavoitteidemme kanssa, Arola jatkaa.

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, joka harjoittaa sähkönmyynti-, sähkönsiirto- ja kaukolämpötoimintaa sekä verkkourakointia. Konserniin kuuluu kaksi tytäryhtiötä: Vaasan Sähköverkko Oy sekä Oy RAVERA Ab. Konsernissa työskentelee yli 170 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2016 oli noin 140 milj. euroa.

Vaasan Sähköltä lisäosinkoa yli neljä ja puoli miljoonaa18.12.2017 15:19Tiedote

Vaasan Sähkö Oy:n yhtiökokous päätti maanantaina 18.12., että yhtiö jakaa ylimääräisenä osinkona 146,50 euroa/osake, eli yhteensä 4 614 750 euroa. Yhtiökokous päätti myös muuttaa yhtiöjärjestystä siten, että hallituksen valinta siirtyy hallintoneuvostolta yhtiökokoukselle. Yhtiökokous päätti maanantaina myös hallituksen kokoonpanosta. Vaasan Sähkön hallituksen jäsenet: Mauri Holma Miapetra Kumpula-Natri Hannu Laaksonen Marianne Munkki Joakim Strand