Vaasan jäähallin nimeksi Vaasan Sähkö Areena

Vaasan jäähallin uusi nimi on Vaasan Sähkö Areena. Hallin nimi sisältyy Vaasan Sähkön vuoteen 2022 ulottuvaan sopimukseen Hockey-Team Vaasan Sportin kanssa.

- Vaasan Sähkölle on tärkeää olla tukemassa ja mahdollistamassa lasten ja nuorten liikuntaa, ja tämänlainen yhteistyö luo sille hyvät mahdollisuudet, toteaa sähkökauppayksikön johtaja Olli Arola. Vaasan Sportin paikka Liigassa takaa myös sen, että hallin nimenvaihdos tuo Vaasan Sähkölle valtakunnallista näkyvyyttä, mikä on hyvin linjassa kasvutavoitteidemme kanssa, Arola jatkaa.

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, joka harjoittaa sähkönmyynti-, sähkönsiirto- ja kaukolämpötoimintaa sekä verkkourakointia. Konserniin kuuluu kaksi tytäryhtiötä: Vaasan Sähköverkko Oy sekä Oy RAVERA Ab. Konsernissa työskentelee yli 170 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2016 oli noin 140 milj. euroa.