Vaasan Sähkö vaasalaisen Comsel System Oy:n osakkaaksi

Vaasan Sähkö on ostanut 14,9 prosenttia älykkään energiamittauksen ratkaisuja toimittavasta Comsel System Oy:stä. Kaupalla Vaasan Sähkö pyrkii vahvistamaan omaa tuotekehitystään ja vastaamaan asiakkaiden yhä kasvavaan kiinnostukseen kodin energiahallintaan ja optimointiratkaisuihin sekä tukemaan lisääntyvää sähköautoilua.
Kuva: Mikko Lehtimäki

- Olemme erittäin ylpeitä siitä, että saamme ilmoittaa yhteistyön syventymisestä kumppanimme Comsel Systemin kanssa, iloitsee Vaasan Sähkön kehitysjohtaja Hans-Alexander Öst.

- Tällä ratkaisulla haluamme varmistaa, että pysymme alan kärjessä tarjoamalla tuotteita ja palveluita, jotka tuovat älyä asiakkaidemme koteihin.

- Yhteistyö Comsel Systemin kanssa mahdollistaa muun muassa sen, että voimme tuoda valikoimaan erilaisia kysyntäjoustoratkaisuja, jotka säästävät asiakkaan kukkaroa ja pienentävät hiilijalanjälkeä ohjaamalla kulutusta niihin tunteihin, jolloin sähkö on halpaa ja uusiutuvaa energiaa on hyvin saatavilla. Samalla voimme luoda tärkeää joustoa energiajärjestelmään, jatkaa kaupan taustoista Öst.

Kuva: Mikko Lehtimäki