Restamax OyjRestamax OyjRestamax Oyj

Vaasan yöelämä mullistuu – yökerhokokonaisuus Teatro ja Kapten avataan perjantaina 3.11.

Vaasan Kauppapuistikon kupeeseen avataan perjantaina 3.11. elämyksellinen yökerho Teatro sekä merihenkinen baari Kapten. Teatro on moderni ja monipuolinen yökerhokompleksi, joka tarjoaa ajan hermolla olevaa musiikkia, trendikkäitä cocktaileja ja mielenkiintoisia tapahtumia kaupungin kovimmille bilettäjille. Kapten puolestaan on auki myös päiväaikaan ja siellä nautitaan niin livekeikoista kuin penkkiurheilusta.

Kuningas Pähkinä ja Setä Tamu esiintyvät Teatron avajaisissa 3.11.

Yökerho Teatro koostuu neljästä erilaisesta osastosta. Livepuolella juhlitaan viikonloppuisin kovimpien kotimaisten artistien ja bilebändien tahtiin. Ysäriosastolla muistellaan takavuosien timanttisimpia hittejä ja bilekaraokepuolella tulkitaan tunteella. Merimieshenkinen Kapten puolestaan palvelee joka päivä tarjoillen kävijöilleen muun muassa laajan kirjon laatuoluita, viikoittaista livemusiikkia sekä screeneiltä seurattavaa urheilua.

- Tämä on täysin uusi viihdekonsepti Vaasassa. Teatro on todellinen yöelämän teatteri, joka tarjoaa hienoja teatterinomaisia elämyksiä ja laadukkaita palveluita kaikenlaisiin iltoihin. Kapteniin halusimme tuoda merimiesteeman, joka sopii Vaasan kaltaiselle merenrantakaupungille, ravintolapäällikkö Sami Lehtonen kertoo.

- Ravintolakokonaisuus on helposti lähestyttävä ja mielenkiintoinen kohtaamispaikka Vaasan ydinkeskustassa. Teatron räiskyvä, väliamerikkalainen tunnelma tuo iloa, väriä ja lämpöä syksyn ja talven pimeyteen. Pastellin sävyillä kruunattu miljöö yhdistettynä kunnon klubitunnelmaan on tietoisesti rohkea kokonaisuus. Kaptenin sisustus puolestaan mukailee merellisen rentoa tunnelmaa, Restamaxin yökerhojen linjajohtaja Paul Meli jatkaa.

Kaupungin kuumimmissa avajaisissa runsaasti livemusiikkia

Avajaisviikonloppuna kävijöille tarjoillaan monenmoista ohjelmaa. Avajaisia juhlitaan 3.11. klo 23 alkaen, ja tuona iltana livepuolen valtaavat Vaasasta ponnistavat suomirapin sanansaattajat Kuningas Pähkinä ja Setä Tamu. Lisäksi illan aikana kuullaan uusimmat hitit sekä klassikot, kun talon omat dj:t astuvat uunituoreille lauteille. Lauantai-illan 4.11. puolestaan starttaa hauskoista sanoituksistaan tuttu Hovimuusikko Ilkka, jonka jälkeen viihdyttämisestä vastaa elektronisen tanssimusiikin ja livebändin energian yhdistävä Dearra. Ilta jatkuu talon deejiiden voimin. Molempina iltoina Kaptenin lavalla nähdään myös taidokkaat house-muusikot Lasse & Jenny.

- Avajaisista tulee mieletön hyvän mielen spektaakkeli. Tuore musiikki ja huikean hienot puitteet takaavat illan, joka jää varmasti vaasalaisten mieleen, Lehtonen hehkuttaa odottavissa tunnelmissa.

Teatro ja Kapten (K22)
Kauppapuistikko 15, Vaasa

Teatro avoinna: ke–la 22–04
Kapten avoinna: ma 16–24, ti 16–24, ke–la 16–04, su 16–24

Sami Lehtonen, ravintolapäällikkö, Teatro ja Kapten
puh. +358 50 341 9968, sami.lehtonen@ravintola.fi

Paul Meli, linjajohtaja, yökerhot ja muu viihde, Restamax Oyj
puh. + 358 44 593 0668, paul.meli@ravintola.fi

Kuningas Pähkinä ja Setä Tamu esiintyvät Teatron avajaisissa 3.11.
Avajaisviikonloppuna Teatron lavalle lauantaina 4.11. nousee bilebändi Dearra.
Radio Suomipopilta tuttu Hovimuusikko Ilkka viihdyttää Teatron kävijöitä la 4.11. Kuva: Jonathan Melartin

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 120 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner ja Colorado Bar & Grill. Restamax Oyj:n vuoden 2016 liikevaihto oli 130,1 miljoonaa euroa ja käyttökate 19,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 1 600 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oy:n palveluksessa työskentelee kuukausittain noin 6 500 työntekijää.

Restamax-yrityssivut: www.restamax.fi, Restamax-kuluttajasivut: www.ravintola.fi, Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi