Vaasassa pääsee festaritunnelmaan minuutissa

Vaasassa pääsee tulevana viikonloppuna festaritunnelmaan minuutissa. Viime vuonna Rakkauskonttina eri paikkakunnilla tunnetuksi tullut kontti kätkee tänä kesänä sisälleen yksityisen tanssilattian. Tämän vuoden Discokonttiin pääsee yksi kaveriporukka kerrallaan Vaasa Festival -tapahtumassa.

Rakkauskontin ulkoasun on suunnitellut Teemu Keisteri. Vaasan Sähkö Oy

Viikonloppu kutsuu festarikävijöitä revittelemään kunnolla! Vaasan Sähkön tarjoamassa 1-minute Dance Partyssä voi kirjaimellisesti tanssia niin kuin kukaan ei katsoisi. Kontti kätkee sisälleen yksityisen tanssilattian, jolle pääsee yksi ystäväporukka kerrallaan.

- Halusimme tarjota festarikävijöille hiukan erilaisen kokemuksen, kertoo markkinointikoordinaattori Mari Laurila Vaasan Sähköltä.

- Vaasa Festivalissa pääsee turvallisesti oman kaveriporukan tai perheen kesken tanssimaan minuutiksi kerrallaan.

Miksi minuutti?

- Minuutissa pääsee helposti tunnelmaan! Minuutin mittainen kunnon revittely piristää myös kummasti, ja taas jaksaa mennä. Jos oikein innostuu, voi konttiin tulla uudelleen ja uudelleen.

Rakkauskontin ulkoasun on suunnitellut taiteilija Teemu Keisteri. Rakkauskontin muunsi discokontiksi tapahtumamarkkinointitoimisto Revoltti Oy.

Mari Böling
markkinointikoordinaattori
etunimi.sukunimi@vaasansahko.fi

Rakkauskontin ulkoasun on suunnitellut Teemu Keisteri. Vaasan Sähkö Oy

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, jonka liiketoimintoja ovat sähkökauppa, sähkönsiirto ja kaukolämpö. Konserniin kuuluu tytäryhtiö Vaasan Sähköverkko Oy. Konsernissa työskentelee noin 135 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2021 oli noin 209 milj. euroa. Vuonna 2022 Vaasan Sähkö täyttää 130 vuotta.

Sähkön markkinatilanne vaatii uudenlaisia sopimuksia10.5.2022 07:10:00 EEST | Tiedote

Tammi–maaliskuussa Vaasan Sähkö -konsernin liikevaihto oli 62,3 miljoonaa euroa (51,0 M€). Korkea liikevaihto ei kuitenkaan tuottanut liikevoittoa. Liikevoitto jäi tappiolliseksi laskien - 3,3 miljoonaan euroon (6,5 M€). Omavaraisuusaste laski 45,3 prosenttiin (53,0 %). Tuloksen taustalla oli ennen kaikkea sähkön korkeat hankintakustannukset, jotka jouduttavat uusien toimintatapojen käyttöönottoa energia-alalla.

Yli 600 heijastinlippua muuttolintujen turvaksi11.3.2022 07:45:00 EET | Tiedote

Vaasan Sähköverkko ripustaa jo seitsemättä vuotta ilmajohtoihin heijastinlippuja. Yhteensä niitä on asennettu tänä vuonna yli 600 kappaletta valikoituihin linjoihin etenkin vesistöjen läheisyydessä ja peltoalueilla Mustasaaressa, Maalahdessa, Närpiössä ja Korsnäsissa. Lippujen avulla pyritään estämään lintujen törmäyksiä linjoihin. Samalla myös törmäyksistä aiheutuvat sähkökatkot vähenevät.