Vahvaa automaatiosaamista Assemblinin Turun toimipisteeseen

Mika Uhtakari on nimitetty Assemblinin Turun toimipisteeseen projektipäälliköksi 2.1.2018 alkaen. Uhtakarin vastuualueina ovat rakennusautomaatioprojektit.

Mika Uhtakari (s. 1978) on nimitetty Assemblinin Turun toimipisteeseen projektipäälliköksi 2.1.2018 alkaen. Uhtakarin vastuualueina ovat rakennusautomaatioprojektit ja niiden työnjohto.

- Mahtavaa päästä mukaan Assemblinin Turun toimipisteen automaatiourakointiin. Uudet haasteet antavat lisää potkua minulle vuosien varrella niin tutuksi tulleeseen urakoinnin maailmaan. Assemblin Oy:ssä näen tekemisen kulttuurin, jossa saa mahdollisuuden tuntea iloa hyvin tehdystä työstä, toteaa Mika Uhtakari.

Uhtakarilla on takana pitkä urataival Schneider Electric Finland Oy:ssä automaatiourakoinnin projektinhoitajan tehtävistä.

Mika Uhtakari
Projektipäällikkö
mika.uhtakari@assemblin.fi

Timo Meri
Aluepäällikkö, automaatiourakointi ja energiapalvelut
timo.meri@assemblin.fi

Mika Uhtakari

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.