Vahvistuksia Elon viestintään

Työeläkeyhtiö Elon viestintätiimiin on nimitetty viestinnän suunnittelupäälliköiksi Niina Sintonen 9.10.2017 alkaen ja Kristiina Nieminen 6.11.2017 alkaen.

Sintosella on pitkäaikainen työkokemus vakuutusalalta, viimeisimpänä työeläkeyhtiö Ilmarisesta, jossa hänen vastuullaan oli sisäinen strategia-, muutos- ja yrityskulttuuriviestintä. Koulutukseltaan Sintonen on merkonomi.

Nieminen siirtyi Eloon Hill+Knowlton Strategies -viestintätoimistosta, jossa hän on työskennellyt viestintäkonsulttina erikoistuen mediasuhteisiin. Koulutukseltaan Nieminen on filosofian maisteri.

Kristiina Nieminen ja Niina Sintonen raportoivat tehtävissään viestintäpäällikkö Hanna Sairalle.

- Niina ja Kristiina tuovat erinomaisen lisän Elon viestintään. Niinan vankka vakuutusalan osaaminen yhdistettynä sisäisen viestinnän osaamiseen on omiaan tukemaan ja kehittämään Elon asiakasviestintää. Kristiina puolestaan tuo Eloon näkemystä mediasuhteiden vaalimisesta, mihin haluamme panostaa jatkossa, kertoo Saira.

Hanna Saira, viestintäpäällikkö, hanna.saira@elo.fi, puh. 020 703 5671, 050 387 5742

Me Elossa näemme koko suomalaisen työelämän kirjon pienyrittäjistä suurimpiin konserneihin. Elo on Suomen suosituin työeläkeyhtiö: vastaamme lähes 500 000 työntekijän ja yrittäjän tulevista eläkkeistä, huolehdimme noin 220 000 eläkkeensaajan eläkkeistä sekä yli 22 miljardin euron sijoitusomaisuudesta. Olemme nuori yhtiö, jolla on pitkät perinteet: synnyimme 1.1.2014, kun Eläke-Fennia ja LähiTapiola Eläkeyhtiö fuusioituivat.

Elo vahvistaa työhyvinvointiosaamistaan Turussa ja ympäröivissä maakunnissa3.5.2018 09:09Tiedote

Työeläkeyhtiö Elon työhyvinvoinnin kehittämistiimiin on nimitetty uusi asiantuntija. Työhyvinvoinnin kehittämispäällikkö Päivi Savolainen aloitti tehtävässään 12.4. Savolaisen päätoimipaikka on Turku, josta käsin hän työskentelee Länsi-Uusimaalla, Varsinais-Suomessa ja Satakunnassa sijaitsevien asiakkaiden kanssa. Savolainen siirtyi Eloon Lean5 Europe Oy -valmennustalosta. Hänellä on pitkäaikainen kokemus elinkeinoelämän kehittämistyöstä, varsinais-suomalaisesta yritysyhteistyöstä sekä organisaatioiden tuottavuuden ja työhyvinvoinnin kehittämisestä. Hänen erikoisosaamistaan on erityisesti joustavuutta ja jatkuvaa parantamista painottava Lean-johtamisfilosofia. Koulutukseltaan Savolainen on hallintotieteiden maisteri. Hän raportoi tehtävässään työhyvinvointijohtaja Anu Suutela-Vuoriselle. ”Nykyajan työelämässä varmaa on vain jatkuva muutos”, kertoo Savolainen. ”Ne organisaatiot ja yksilöt, jotka sopeutuvat jatkuvasti uuteen, pärjäävät ja menestyvät. Aiemmissa tehtävissäni olen päässyt n