Vainu

Vainun reaaliaikainen yritysdata nyt saatavilla suoraan CRM:ään

Teknologiayritys Vainu julkaisi Vainu for CRM:n tänään. Vainu for CRM on uusi ratkaisu, joka korjaa ja parantaa tietoa, jota on tallennettu asiakkuudenhallintajärjestelmiin (CRM). Tuote on rakennettu Vainun modernin yritystietokannan ympärille ja tuo reaaliaikaisen yritystiedon CRM:iin sekä automatisoi tehtäviä perustuen datasta löytyneisiin trigger-tapahtumiin. Uusi tarjoama on nyt saatavilla seuraaville CRM-järjestelmille: Salesforce, HubSpot, Microsoft Dynamics 365 ja Pipedrive.

Vainun uusi Sync-toiminnallisuus.

Vainun toimitusjohtaja Mikko Honkanen kommentoi tuotelanseerausta seuraavasti: “Siitä lähtien kun perustimme Vainun, olemme tienneet, että vaikka tiedämme yrityksistä kuka, milloin ja mitä, niin toinen haaste on saada ihmiset hyödyntämään tätä tietoa. Ymmärsimme, että avain menestykseen on kitkan poistaminen; datan hyödynnettävyys mahdollisimman helposti. Vainu for CRM on juuri tällainen ratkaisu, jossa kaikki data on mukana CRM:ssä, jossa sitä ollaan totuttu käyttämään”

Vainun teknologiajohtaja ja perustaja Tuomas Rasila juhlii teknologisia edistyksiä, joita Vainun konepellin alla on tehty kitkattoman käyttökokemuksen puolesta. “Jotta CRM voidaan linkittää, tarvitaan loistava työkalu tietojen täsmäytykseen, ja meidän on maailmanluokkaa. Sen sijaan, että käytettäisiin vain universaaleja yksilöllisiä tunnisteita, käytämme koko tietokantaamme yritysten täsmäytykseen, jolloin todennäköisyys onnistumiselle kasvaa. Meidän ratkaisumme oppii käyttäjien aktiivisuudesta CRM:ssä, jolloin voimme toimittaa sellaista informaatiota, joka on mahdollisimman relevanttia käyttäjälle. Kaikki on lisäksi automatisoitu vaivattoman käyttökokemuksen takaamiseksi.”

Tänään julkistettujen parannusten myötä Vainu sitoutuu entistä vahvemmin auttamaan myyjiä olemaan relevantteja jokaisessa asiakaskohtaamisessa.

Hinnoittelu ja saatavuus

Vainu for CRM on nyt saatavilla seuraaville CRM-järjestelmille: Salesforce, HubSpot, Microsoft Dynamics 365 ja Pipedrive. Uusia CRM-integraatiota julkaistaan läpi vuoden.

Uudet ominaisuudet ovat saatavilla heti ilmaiseksi Vainun nykyisille asiakkaille.

Keywords

Vainun uusi Sync-toiminnallisuus.

About Vainu

Vainu
Eteläesplanadi 12

Vainu rakentaa Sales Intelligence -alustaa, joka auttaa myyjiä käyttämään reaaliaikaista ja korkealaatuista yritystietoa jokaisessa asiakaskohtaamisessa. Alusta on suunnattu eurooppalaisille B2B-myyntiorganisaatioille, joilla on CRM käytössä, jotta he voivat kasvattaa asiakastyytyväisyyttä ja nostaa myynnin osumatarkkuutta.

Vainu on perustettu vuonna 2014 ja pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Liikevaihto on tällä hetkellä 15 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 180 ympäri Eurooppaa. Vainua käyttää yli 2000 yritystä globaalisti mm. EY, Santander, Bridgestone, SAP ja Telia.

Subscribe to releases from Vainu

Subscribe to all the latest releases from Vainu by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Vainu