Vakio Grand Prix antoi 200 000 euron takuupotin Lahteen

Vakio Grand Prix´n ainut täysosuma löytyi lahtelaisen nettipelaajan hajarivistä sunnuntaina (kierros 16/2018). Se toi 200 000 euron takuuvoiton.

Kierroksen vaikeus tiivistyi suosikkien kompurointiin illan viimeisissä otteluissa. Italian Serie A:n mestaruustaistossa 21 prosenttia pelattu Napoli yllätti Juventuksen Kalidou Koulibalyn 90. minuutilla tekemällä maalilla, ja Espanjan La Ligassa Atletico Madrid jäi 16 prosenttia pelattuun tasapeliin Real Betisin kanssa. Vähän pelattu merkki osui myös Saksan Bundesligassa, kun Köln kiri tasapeliin (19 prosenttia) Schalken kanssa.

Ensi sunnuntaina Vakio Grand Prix´ssä on 100 000 euron takuupotti ainoalle 18 oikein täysosumalle.

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 22.4.2018
15 oikein 4633 kpl 7,80 €
MiniVakio
7 oikein 1015 kpl 6,70 €

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote