Vakio Grand Prix´n ainoa täysosuma toi 200 000 euroa Kustaviin haravalla

Vakio Grand Prix´stä löytyi sunnuntaina vain yksi täysosuma, ja se toi 200 000 euron voiton Kustavin Talouskaupan kahviossa tehtyyn haravaan. Täysosumassa oli onnea mukana, sillä 27,60 euron haravan takuu oli paras tulos miinus kaksi. Kaikkien merkkien osuessa voitto olisi siis huonommalla tuurilla tullut 16 oikein -voittoluokassa, jonka voitto-osuus oli runsaat 200 euroa.

Voittaja käytti haravaa, jossa on viisi osittainvaihdeltua ja kuusi täysinvaihdeltua kohdetta. Lisäksi voittaja otti mukaan MiniVakion, jolla oli hintaa 10,80 euroa ja kasvatti voittosummaa vielä 47,90 eurolla. Tarkka voittosumma kohosi kaikkine alavoittoineen 202 840,00 euroon.

Vakio Grand Prix on omalla tavallaan vaikea peli, mutta juuri siksi kohteista on helpohko löytää pelin kulmakiviksi usein toteutuvia varmoja kohteita, kuten viime sunnuntain 200 000 napanneen voittajan ykkönen kohteessa 1, jossa Arsenal (89%) upotti Stoken 3-0, kertoo tuotepäällikkö Miikka Nurmi.

Myös kohteet 6 Atletico Madrid (90%), 15 Lyon (87%), 16 Ajax (87%) ja 18 Feyenoord (89%) oli rivissä haettu varmoiksi.

- Vaikka viisi miltei 90-prosenttista toteutui, löytyi silti vain yksi täysosuma. Moni pelaa haravalla, eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun sellainen toi takuupotin.

Ensi sunnuntain Vakio Grand Prix´ssä on jälleen tarjolla 200 000 euron takuupotti ainoalle 18 oikein -tulokselle.

- Peliä näyttää kertyvän niin, että puolenkymmentä kohdetta on yli 80 prosentin lukemissa, mutta peliaikaa toki on vielä runsaasti jäljellä. Vaikka kaikki suosikit pitäisivät, viime kierroksen tapaan jää vaihtoehtoja vielä siihen, että takuupotti laukeaisi, pohtii Nurmi.

Perjantaina rivin eniten pelattu merkki oli Napolin kotivoitto Perparim Hetemajn seurasta ChievoVeronasta (91 prosenttia) Italian Serie A:ssa.

Voittaja pelasi täysinvaihdeltuina kohteet:
3. Leganes – Valencia 0–1
4. Malaga – Villarreal 1–0
7. Werder Bremen – E. Frankfurt 2–1
12. Lille – Amiens 0–1
13. Nantes – St-Etienne 0–3
14. Strasbourg – Metz 2–2
Osittainvaihdellut merkit hän valitsi seuraaviin kohteisiin:
2. Chelsea – Tottenham 1–3 X2

15 oikein 603 kpl 55,70 €
MiniVakio
7 oikein 142 kpl 47,90 €

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.