Vakio Grand Prix´n ainoalla täysosumalla 200 000 euroa Lahteen

Vakio Grand Prix´stä löytyi vain yksi täysosuma sunnuntaina (kierros 48/2017) ja se toi 200 000 euron takuupotin lahtelaiselle nettipelaajalle.

Takuupotti laukesi toisen kerran peräkkäin. Edellisviikolla 200 000 euroa tuonut ainoa täysosuma löytyi lappeenrantalaisen nettipelaajan rivistä.

Takuupotti on aiemmin mennyt tänä vuonna tammikuussa Tampereelle ja Vaasaan (100 000 euroa), helmikuussa jälleen Vaasaan (100 000 euroa) ja syyskuussa Lahteen (200 000 euroa).

Kierroksen vaikein kohde oli FA Cupin toisen kierroksen ottelu Blackburn-Crewe, jonka tasapeliä oli veikattu vain 7 prosenttia. Espanjan La Ligan Getafe-Valencia harhautti myös monet: vain 15 prosenttia oli veikannut kotivoittoa otteluun, jossa Getafe voittikin FC Barcelonaa jahtaavan sarjakakkosen.

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 3.12.2017
15 oikein   1446 kpl    22,80 €
MiniVakio
7 oikein     244 kpl      27,50 €

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.