Veikkaus Oy

Vakio Grand Prix´n molemmat 16 oikein -tulokset samalle porukalle – kullekin yli 3 200 euroa 92 sentin pelillä

Vaikean Vakio Grand Prix´n paras tulos oli 16 oikein, joita löytyi kaksi (kierros 24/2018). Ne olivat molemmat kymmenen osuuden netin valmisporukassa, joka oli paras miinus yksi -harava, jonka hinta oli 9,20 euroa. Kukin osuuden ostanut voitti näin 0,92 eurolla yli 3 200 euroa.

Porukkaosuuksien tarkka voittosumma kohosi 3 266,17 euroon. Harava oli tyyppiä 5+3 eli siinä oli viisi osittainvaihdeltua kahden merkin kohdetta ja kolme täysinvaihdeltua kolmen merkin kohdetta kohdetta. Voittajat ovat Kuopiosta, Turusta, Helsingistä, Kotkasta, Lahdesta, Nurmijärveltä, Kajaanista, Alajärveltä, Lappeenrannasta ja Kontiolahdelta.

Rivin suurin yllätys oli Saksan tappio Meksikolle, jota oli pelattu vain viisi prosenttia. Brasilia-Sveitsi oli myös vaikea, sillä ristejä oli vain 12 prosenttia merkeistä. Porukan rivissä ensimmäinen huti tuli kohteessa 7 PK-37-SJK 2, jossa toteutunut merkki oli 65 prosenttia pelattu 2, kun rivissä oli merkit 1X. Toinen missaus tuli kohteessa 13 Åsane-Ull/Kisa, jossa 23 prosenttia pelattu vierasvoitto (1-5) oli jäänyt pelaamatta, koska haravassa oli merkit 1X.

Kierroksen 25/2018 Vakio 1 pelataan juhannuksen takia vasta tiistaina 26.6. Tuolloin mukana on 75 000 euroa lisärahaa jokaisessa voittoluokassa. Kohteista neljä on MM-kisojen otteluita ja loput kotimaista jalkapalloa Veikkausliigan johdolla.

Lauantaina on Vakio Grand Prix´ssä 100 000 euron takuupotti ainoalle 18 oikein -tulokselle. Kohteet ovat MM-jalkapallon lisäksi Ruotsin Elitserienistä ja Yhdysvaltain MLS-liigasta.

Tiistaina on 100 000 euron takuu ainoalle 16 oikein -tulokselle MM-futisvakiossa.

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 17.6.2018
1. Costa Rica – Serbia 0–1 2