Vakio Grand Prix´n täysosumalla lähti yli 200 000 euroa kahden kimpalle Pohjois-Karjalaan

Vakio Grand Prix´ssä löytyi toisena sunnuntaina peräkkäin 200 000 euron takuupottiin oikeuttava yksi ainoa täysosuma (kierros 14/2018). Alavoittoineen 215 000 euron voitto jakautui kahden osuuden porukalle Pohjois-Karjalaan.

Liperiläisen ja joensuulaisen jakama nettiporukka maksoi 27,20 ja toi 215 805,60 euroa. Näin kummankin 13,60 euroa maksanut osuus toi 107 902,80 euron voiton. Pelissä oli kahdeksan osittainvaihdeltua kohdetta ja MiniVakio. Täysosuman lisäksi toisen voittoluokan (17 oikein) kahdeksan osumaa toivat yli 8 800 euroa, kolmannen voittoluokan (16) 28 osumaa runsaat 4 800 euroa ja 56 neljännen voittoluokan 15 oikein -tulostakin vielä yli 2 100 euroa.

Yli 80 prosenttia pelatuista suosikeista pettivät 83 prosenttia pelatut Chelsea ja AC Milan, jotka jäivät tasapeliin West Hamia ja Sassuoloa vastaan. Sen suurempia yllätyksiä riviin eri tarvittu, jotta vain yksi 18 oikein -tulos löytyi.

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 8.4.2018
15 oikein 968 kpl 38,70 €
MiniVakio
7 oikein 320 kpl 22,30 €

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.