Vakio Grand Prix´stä 200 000 euroa Lappeenrantaan paras miinus yksi -haravalla

Vakio Grand Prix´n 200 000 euron takuupotti laukesi myöhään sunnuntaina (kierros 47/2017), kun pelistä löytyi yksi ainoa 18 oikein -tulos. Se toi runsaan 200 000 euron voiton Lappeenrantaan haravalla, jonka takuu oli paras tulos miinus yksi.

Rivi ei sisältänyt varsinaisia megayllätyksiä, mutta tasapelit otteluissa kuten Espanjan La Ligan Valencia-Barcelona, Italian Serie A:n Genoa-Roma ja Portugalin Primeira Ligan Maritimo-Estoril puuttuivat monen rivistä.

Voitto tuli 129,60 euro maksaneella haravalla, jossa oli kahdeksan osittainvaihdeltua ja neljä täysinvaihdeltua merkkiä.

Ainoan täysosuman lisäksi lappeenrantalaisen nettipelaajan riviin osui 40 kertaa 15 oikein -tulos, mikä nosti voittoummaa 864,00 eurolla.

Ensi lauantaina Vakio 1:ssä on bonuskierros ja täysosumille tarjolla 600 000 euroa. Sunnuntaina Vakio Grand Prix´ssä on 200 000 euron takuupotti ainoalle täysosumalle.

Vakio Grand Prix 2, maanantai 27.11.2017
1. Burnley – Arsenal 0–1 2