Vakio Grand Prix´stä 26 000 euroa Sallaan 0,60 euron pelillä ja 31 000 Tampereelle satasen järjestelmällä

Vakio Grand Prix´n suurimmat voitot tulivat kahdella 16 oikein -tuloksella sunnuntaina (kierros 43/2017). Toinen meni Sallaan 0,60 euroa maksaneella pelillä ja toinen Tampereelle runsaan sadan euron järjestelmällä.

Sallan voitto oli pelattu R-kioskissa. Voitto tuli kuuden hajarivin pelillä yhden riveistä tuotua 16 osumaa. Ohi menivät kohteet 5. Udinese-Atalanta, jossa rivissä oli kakkonen, mutta kotijoukkue voitti 2-1, ja kohde 16 GIF Sundsvall-Hammarby, jossa voittaja veikkasi ykköstä, mutta Sundsvall hävisi 1-4. Voittaja oli veikannut oikein vain kolme prosenttia pelatun Gironan voiton Real Madridista Espanjan La Ligassa.

Sammonkadun Shellillä Tampereella pelattu järjestelmä maksoi minivakioineen 103,20 euroa ja toi alavoittoineen 31 744,60 euroa. Tamperelaisvoittaja ei haistanut piskuisen katalonialaisjoukkueen voittoa Madridin jättiläisestä eikä Fiorentinan tappiota kotijoukkue Crotonelle Italian Serie A:ssa. Niiden osuessa ainoalla täysosumalla olisi voittanut 200 000 euroa. Ainoalle 18 oikein -tulokselle on tarjolla 200 000 euron takuupotti edelleen ensi sunnuntaina (kierros 44/2017).

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 29.10.2017
1. Napoli – Sassuolo 3–1 1