Vakio Grand Prix´stä 300 000 euroa kolmen nettiporukalle Lahteen – paras miinus kaksi -harava puraisi

Vuoden viimeinen Vakio Grand Prix toi 300 000 euron takuupotin kolmen osuuden nettiporukalle Lahteen tapaninpäivänä (kierros 52/2017). Ainut täysosuma tuli 27,60 euron haravalla, jossa oli takuuna paras tulos miinus kaksi.

Tarkka voittosumma on 301 361,10 euroa. Kukin nettiporukan jäsenistä maksoi pelistä 9,20 euroa ja voitti 100 453,70 euroa. Täysosuman lisäksi haravaan osui 13 kappaletta 15 oikein -tuloksia, joilla voittosumma kasvoi yhteensä 1 361,10 eurolla. Porukan tekijä voi myydä osuuksia itse luomalleen suljetulle ryhmälle tai avoimesti kaikille Veikkauksen asiakkaille.

Rivin vaikeustasoa nosti runsas tasapelien lukumäärä: peräti seitsemän peliä 18:sta päättyi pistejakoon.

Vakio Grand Prix 2, tiistai 26.12.2017
15 oikein 588 kpl 104,70 €
MiniVakio
7 oikein 74 kpl 112,60 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.