Vakio Grand Prix´stä 3,20 euron haravalla 36 000 euroa Mikkeliin

Mikkeliläinen nettipelaaja voitti runsaat 36 000 euroa Vakio Grand Prix´stä kierroksen ainoalla 17 oikein -tuloksella (kierros 31). Voitto tuli 3,20 euroa maksaneella paras tulos –1 -haravalla, jossa on kymmenen varmaa ja kahdeksan osittainvaihdeltua kohdetta.

Eteläsavolaisen vakiovoittajan yllätti vain AIK:n 0-1 tappio Kalmarille Ruotsin Allsvenskanissa. AIK:lle tappio oli erityisen karvas, koska sarjaa johtava Malmö FF pääsi jo lähes tavoittamattomiin 12 pisteen päähän.

Saksan 2. Bundesligassa voittajalla oli vierasvarmistus kohteessa FC Heidenheim-Erzgebirge Aue, mikä kannatti, sillä rankkasateen keskeyttämään ottelun merkki arvottiin ja arpa osui vähän pelattuun kakkoseen.

Harava toi parhaan tuloksen eli 17 oikein ja lisäksi alavoittoja (5 kertaa 15 oikein ja 12 kertaa 14 oikein) niin, että voittosumma kohosi 36 317,40 euroon.

Vakio Grand Prix 2, maanantai 31.7.2017
1. IFK Göteborg – IFK Norrköping 4–1 1