Vakio Grand Prix´stä 42 000 euroa Kuopion Niiralaan

Kuopiolainen nettipelaaja voitti yli 42 000 euroa Vakio Grand Prix´stä ainoalla 17 oikein tuloksellaan sunnuntaina (kierros 22/2017).

Hajarivillä tullut voitto toi tarkalleen 42 206,30 euroa. Voittaja on Niiralasta.

Ensi sunnuntaina Vakio Grand Prix´ssä on 150 000 euron takuupotti ainoalle 18 oikein -tulokselle. Peliaika päättyy sunnuntaina klo 16.58.

Ykkösvakiossa on kotimaista futista ja 350 000 euron potti ainoalle täysosumalle. Potti sisältää noin 200 000 euroa bonusrahaa. Peliaika päättyy lauantaina klo 16.58.

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 4.6.2017
MiniVakio
7 oikein            23 kpl               304,60 €

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.