Veikkaus Oy

Vakio Grand Prix´stä 48 000 Espoon Olarissa pelattuun järjestelmään ja 22 000 Lahteen

Vakio Grand Prix´n paras tulos 17 oikein toi kahdella täysosumalla yli 48 000 euron Espoon Olarissa pelattuun järjestelmään ja 22 000 euroa lahtelaiselle nettipelaajalle sunnuntaina (kierros 11/2018).

Yksi 17 oikein -tulos osui lahtelaisen nettipelaajan riviin ja toi tarkalleen 22 007,90 euron voiton. Kaksi täysosumaa osui samaan peliin, joka oli 0,80 euron kertaistettu pikkujärjestelmä, jonka kokonaishinta oli 1,60 euroa ja voittosumma 48 350,60 euroa. Se koostui kahdesta täysosumasta, neljästä 16 oikein -osumasta ja kahdesta 15 oikein -tuloksesta. Peli oli tehty Olarin Shellillä Espoossa. Rivissä oli varmojen kohteiden lisäksi vain kaksi osittainvaihdeltua merkkiä, ja ne olivat kohteissa 6 ja 7.

- Voi sanoa, että kertaistus kannatti, sillä se toi kaksi kolmasosaa täysosumapotista, kun ilman kertaistusta potti olisi jaettu Lahden ja Espoon kesken ja molemmat olisivat saaneet noin 33 000 euroa. Toisaalta voi kysyä, olisiko yhdellä lisävaihtomerkillä saanut yksin kiinni ainoan täysosuman, joka olisi tuonut 200 000 euron takuupotin. Toki vaihtomerkki olisi pitänyt saada osumaan oikeaan kohteeseen, pohtii Vakion tuotepäällikkö Miikka Nurmi.

Espoon rivin ainut huti oli kohteessa kolme, jossa oli varma risti. Torino-Fiorentina-ottelun loppuhetkillä tapahtui paljon. Avausmaali syntyi 59. minuutilla, kun Jordan Veretout vei vieraat johtoon. Espoossa näytti hyvältä, kun Torinon Andrea Belotti toi kotijoukkueen tasoihin 86. minuutilla. Takuupotti meni kuitenkin sivu suun, kun Fiorentina sai rangaistuslaukauksen erotuomarin myöntämällä lisäajalla, ja Cyril Théréau ampui loppulukemat 1-2:een 94. minuutilla.

Rivin paras löytö oli ykkönen kohteessa 14 RB Leipzig-Bayern München, joka päättyi 2-1. Merkkiä oli pelattu vain 10 prosenttia.

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 18.3.2018
1. Milan – ChievoVerona 3–2 1