Vakio Grand Prix toi 49 600 euroa viiden osuuden porukalle Hämeenlinnaan

21.6.2017 19:10 | Veikkaus

Viiden osuuden porukka voitti ainoalla 17 oikein -tuloksellaan tasan 49 600 euroa Vakio Grand Prix´stä (kierros 25/2017). Voitto tuli 16,20 euron järjestelmällä. Voitto-osuus oli 9 920 euroa ja osuuden hinta 3,24 euroa.

Voittorivi oli pelattu Hämeenlinnan Prismassa.

Alavoitot nostivat kokonaisvoittoa mukavasti, sillä järjestelmään osui yhdeksän kertaa 16 oikein, 32 kertaa 15 oikein ja 56 kertaa 14 oikein. Alavoittojen yhteissumma oli 4 724,10 euroa.

Rivin suurin yllätys oli GBK:n vierasvoitto AC Kajaanista Kakkosen C-lohkossa. Vierasvoittoa oli pelattu vain viisi prosenttia. Tuon kohteen merkki - varma ykkönen - erotti myös voittoporukan täysosumasta. Myös Haugesundin voitto sarjaa johtaneesta Rosenborgista Norjan liigassa yllätti monen veikkaajan.

Rivi valmistu tiistaina, koska kohteena 17 ollut Islannin liigan ottelu KR-Breidablik alkoi vasta myöhään maanantai-iltana.

Vakio Grand Prix 2, tiistai 20.6.2017
1. Portugali–Meksiko 2–2 X