Vakio Grand Prix toi 68 000 euron voiton 1,60 euron pelillä Karjaan Tokmannilla Raaseporissa pelattuun riviin

Karjaan Tokmannilla pelattu 1,60 euron järjestelmä toi yli 68 000 euron voiton Vakio Grand Prix´stä ainoalla 17 oikein -tuloksella sunnuntaina (kierros 50/2017). Ainoalle täysosumalle tarjolla ollut 200 000 euron takuupotti jäi yhtä vaille, kun Italian Serie A:n ottelu Crotone-ChievoVerona päättyi 1-0 eikä tasapeliin, kuten voittaja oli veikannut.

Crotonen Ante Budimirin 33. minuutilla tekemä ottelun ainut maali koitui täysosumajahdin murtajaksi.

1,60 euron järjestelmässä oli varmana kakkosena alle 10 prosenttia pelattu Saksan Bundesligan RB Leipzig-Hertja BSC, joka päättyi 2-3. Myös Espanjan La Ligan Celta – Villarrealin (0-1) vähän pelattu kakkonen meni oikein, samoin kuin neljä varmaa ristiä otteluissa Las Palmas-Espanyol (2-2), Atalanta-Lazio (3-3), Hannover 96 – Leverkusen (4-4) ja Charleroi SC – KRC Genk (1-1).

Järjestelmä toi alavoittoja niin, että voittosumma kasvoi 68 305,40 euroon. Neljän 16 oikein -tuloksen tuoma summa oli yli 10 000 euroa, kuuden 15 oikein –tuloksen runsaat 1 300 euroa ja neljä 14 oikein -osumaa toivat vielä 182,80 euroa.

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 17.12.2017
14 oikein 817 kpl 45,70 €
MiniVakio
7 oikein 1006 kpl 7,60 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.