Vakio Grand Prix’stä 200 000 euroa Lahteen

Lahtelainen pelaaja voitti 200 000 euroa Vakio Grand Prix’stä kierroksen ainoalla 18 oikein –tuloksella (kierros 35). Voitto tuli 2,40 euron panoksella.

Voittaja oli pelannut Lahden Prisma Holmassa. Hän ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen suurvoittajien palvelupisteestä Vantaalta.

Kierroksen jättiyllätys oli Ranskan jääminen 0-0 tasapeliin kotonaan Luxemburgia vastaan. Merkki löytyi vain 1,4 %:ssa pelatuista riveistä ja näin Ranska joutuu vielä taistelemaan tosissaan Ruotsin kanssa suorasta paikasta MM-kisoihin.

Suomen Kakkosessa muutaman kärkijoukkueen jääminen voitoitta teki rivistä sopivan kimurantin, mitään jättiyllätyksiä ei nähty, mutta veikkaajille vaikeimmiksi peleiksi osoittautuivat GBK-AC Kajaani 4-0, JäPS-KTP 2-2 ja Legirus Inter-Kultsu FC 1-2.

Vakio Grand Prix 2, sunnuntai 3.9.2017

1. FC Honka – KPV 3–1 (1)
  2. FF Jaro – GrIFK 5–2 (1)
  3. OPS – Gnistan 3–1 (1)