Vakion ainoalla täysosumalla 115 000 euroa Helsinkiin

Vakiosta löytyi vain yksi 13 oikein -täysosuma lauantaina (kierros 30/2018). Sillä voittaa runsaat 115 000 euroa. Voittaja on nettipelaaja Helsingistä.

Rivin suurin yllätys oli LPS.n yltäminen tasapeliin Gnistania vastaan Kakkosen lohko A:ssa. Gnistan on tasapisteissä lohkon kärjessä PEPOn kanssa, ja sarjan hännänhuippuna olevalle LPS:lle tasapelin tuoma piste oli vasta kauden toinen. Ristiä oli pelattu vain 11 prosenttia.

Toinen yllätysristi nähtiin kohteessa 2, jossa AC Kajaani ja Klubi 04 tasasivat pisteet maalein 2-2 ja yllätyskakkonen kohteessa 3, kun AC Oulu yllätti KPV:n vieraissa Ykkösessä. Molempien kohteiden oikeita merkkejä oli pelattu 16 prosenttia.

Vakio, lauantai 28.7.2018
1. FC Honka – HJK 1–2 2