Vakion bonuskierrokselta 25 tasan 24 000 euron täysosumaa eri puolille maata

Vakion 600 000 euron potti jakautui 25 täysosumaan lauantaina (kierros 48/2017). Voitoista viisi meni porukoille, joten täysosumista päästiin nauttimaan eri puolilla maata. Kaikkiaan täysosumista pääsi nauttimaan 45 veikkaajaa.

Kierroksella ei nähty suuria yllätyksiä, sillä vähiten pelatut merkit olivat Sheffield Wednesday–Hull ottelun tasapeli 21 prosentillaan ja Everton–Huddersfield-kohtaamisen risti 22 prosentilla.

Voitoista suurin meni helsinkiläispelaajalle, joka nappasi viidellä täysosumallaan 120 000 euroa. Alavoittoineen yli 25 000 euron nousseet voitot menivät nettipelaajille Raaheen, Toijalaan, Kouvolaan ja Ouluun sekä Hyrynsalmen Kaluste- ja konemarketissa pelattuun peliin.

Verkossa oli pelattu myös Vihdin, Lohjan, Imatran, Kangasalan, Turun, Helsingin (2) ja Alajärven täysosumat, myyntipaikoissa taas Imatran Prisman ja Kurikan R-kioskin pelit. Voittosummat olivat 24 000 euron ja 25 000 euron välillä alavoittojen lukumäärän mukaan.

Kaksi kahden osuuden voittoporukkaa oli pelattu Lappajärven Koskikievarissa ja Tampereen Valtatien Teboililla Turussa. Kukin neljästä voittajasta sai runsaat 12 000 eroa. Haminan Kaivokadun R-kioskin viiden osuuden porukassa kukin voitti 5 288,24 euroa. Kymmenen osuuden porukat oli pelattu Tampereen Pelikioski 13 oikein-nimisessä kioskissa ja Ketunkalliontien R-kioskissa Uudessakaupungissa. Voitto-osuus oli Tampereella 2 675,76 euroa ja Uudessakaupungissa 2 567,72 euroa.

Vakio 1, lauantai 2.12.2017
10 oikein           46848 kpl          5,00 €
MiniVakio
7 oikein             899 kpl              38,40 €

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.