Vakion täysosumat Keravalle, Ylitorniolle ja Helsinkiin sekä kahdelle isolle porukalle

Vakiosta löytyi lauantaina viisi lähes 34 000 euron täysosumaa (kierros 28/2017). Voittorivit pelattiin Keravalla ja Ylitorniolla sekä veikkaus.fi:ssä, jossa voitot menivät helsinkiläispelaajalle ja kahdelle isolle porukalle.

Suurin voitoista meni Herkku-Majassa Keravalla pelattuun 136,00 euron järjestelmään, joka toi alavoittoineen 42 364,90 euron voiton. Täysosuman lisäksi voittoja kertyi kaikissa voittoluokissa ja MiniVakiossa. Helsinkiläisen verkkopelaajan voittosumma kohosi 35 733,80 euroon ja Mediatuulessa Ylitorniolla pelatun järjestelmän 34 054,70 euroon.

Veikkaus.fi:n järjestelmän tuottama valmisporukka toi kymmenelle pelaajalle jakautuneen 40 369,10 euron voiton. 4 036,91 euron voitto-osuudet matkasivat Helsinkiin (3), Tampereelle, Kirkkonummelle, Raumalle, Espooseen, Rovaniemelle, Ouluun ja Iisalmeen.

Pelaajan tekemän nettiporukan voitto on 34 520,30. Koska osuuksia oli 12, kukin niistä oikeutti 2 876,71 euron voittoon. Voittajat ovat Roveniemeltä (3), Hämeenlinnasta (2), Isostakyröstä, Ylivieskasta, Siuntiosta, Kemistä, Helsingistä, Kuhmosta ja Posiolta.

Rivin suurin yllätys ja ainoa alle 20 prosenttia pelattu kohde oli ottelun PKKU-Kiffen kakkonen (18 prosenttia). Helsinkiläisjoukkue voitti PKKU:n Kalevan urheilupuistossa Keravalla 2-0. Yllätys oli myös 21 prosenttia pelattu tasapeli ottelussa Malmo FF-Sirius (3-3).

Vakio 1, lauantai 15.7.2017
10 oikein 7237 kpl 15,60 €
MiniVakio
7 oikein 158 kpl 124,10 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.