Vakion täysosumilla 58 000 euroa – yksi kolmesta täysosumasta Espoon Sellon viiden osuuden porukalle

Vakiosta löytyi kolme runsaan 58 000 euron täysosumaa lauantaina (kierros 18/2018). Kaksi voitoista osui Helsinkiin ja kolmas porukalle, joka oli pelattu Espoossa.

Suurin voitoista meni Viikin Prismassa Helsingissä tehtyyn haravapeliin, jossa oli takuuna paras tulos miinus kaksi. Alavoittoineen 58 428,60 euron voitto tuli 96,00 euron haravalla, jossa oli seitsemän täysinvaihdeltua ja neljä osittainvaihdeltua kohdetta. Rivin varmat olivat kohteet 7 ja 8, joissa Blackburn voitti Oxfordin 2-1 ja Portsmouth Peterborough´n 2-0.

Toinen Helsingin voitoista on suuruudeltaan 58 225,20 ja se tuli hajarivillä herttoniemeläisen nettipelaajan riviin.

Kolmas voitto jakautui viiteen osaan jaetulle porukalle, joka oli pelattu Sellon K-citymarketissa Espoossa. MiniVakion kera 48,00 euroa maksanut järjestelmä maksoi 9,60 euroa osuudelta ja toi alavoittoineen kaikkiaan 64 734,40 euroa. Viiteen osaan jaettuna siitä tuli 12 995,20 euro kutakin porukan osakasta kohden. Järjestelmässä oli neljä osittainvaihdeltua ja kaksi täysinvaihdeltua kohdetta. Rivi päättyi viimeisessä kohteessa Scunthorpe-Bradford C varmaan ristiin, ja ottelu päättyikin 1-1.

Vakio, lauantai 5.5.2018
1. Bournemouth – Swansea 1–0 1