Vakion täysosumilla yli 170 000 euroa Muhokselle, Tampereelle ja kymmenen osuuden porukalle

Vakion bonuskierroksen 500 000 euron potti jakaantui kolmelle täysosumariville ja toi 166 000 euron voiton lauantaina (kierros 47/2017). Kaikki osumat menivät järjestelmiin, joten voitto-osuus nousi kussakin yli 170 000 euron. Voitot menivät Muhoksen Nesteellä pelattuun riviin, nettipelaajalle Tampereelle ja kymmenen osuuden valmisporukalle ympäri Suomea.

Tamperelainen nettipelaaja voitti alavoittoineen 176 257,80 euroa 64,00 euron järjestelmällä, jossa oli kahdeksan osittainvaihdeltua kohdetta. Kohteessa 9 ottelussa Norwich C–Preston rivissä oli Varma risti, ja ottelu päättyikin 1–1.

Kymmenen osuuden porukan pelissä oli myös kahdeksan osittainvaihdeltua kohdetta. Varmoja ristejä oli kaksi: kohteissa 6 Liverpool–Chelsea (1–1) ja kohteessa 12 Reading–Sheffield W (0–0). Yhden osuuden hinnaksi tuli 6,40 euroa ja voitto-osuudeksi 17 625,78 euroa. Voittopelit myytiin Tervakosken Kemikaliossa Janakkalassa, Korpilahden Nesteellä, Heinäveden Kermantien Nesteellä, Piwin Pulla ja Burgerissa Tuusniemellä, 10-kioskissa Kuopiossa sekä R-kioskeissa Karjaalla, Parkanossa, Ähtärissä ja Vammalan Puistokadulla.

Muhokselle jo kolme täysosumaa tänä vuonna

Muhoksen voitto tuli 18,00 euron järjestelmällä ja toi alavoittoineen 173 129,00 euroa. Mukana oli myös MiniVakio, jonka osuma kasvatti voittosaldoa runsaat 300 euroa. Koska voittaja oli käyttänyt Veikkaus-korttia, hän saa voiton suoraan tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

Muhokselle meni viimeksi täysosumavoitto marraskuun alussa, kun K-market Muhoksessa pelattu peli toi kierroksen toisella täysosumalla alavoittoineen 125 610,20 euroa. Voitto tuli 40,00 euron järjestelmällä.

Vielä isompi voitto Muhokselle osui aprillipäivänä, kun K-supermarket Mimmissä pelattiin kierroksen ainoalla täysosumalla 205 000 euron voitto.

Ensi lauantaina jatketaan bonuskierroksella (kierros 48/2017), ja täysosumille on tarjolla 600 000 euroa.

Vakio 1, lauantai 25.11.2017
1. Manchester U – Brighton 1–0 1