Vakion täysosumilla yli 78 000 euroa Mikkeliin ja kolmelle Helsinkiin

Vakion bonuskierroksella löytyi neljä täysosumaa, joilla kullakin voittaa yli 78 000 euroa (kierros 26/2017). Voitot menivät Mikkeliin ja Helsinkiin, jossa osumia oli kolme.

Kaikki voitot tulivat hajariveillä. Mikkelin Bubblesissa pelatuilla hajariveillä voittosumma nousi yhden 10 oikein -osuman ansiosta 79 008,50 euroon, kun muut voitot olivat 78 991,20 euron suuruisia. Kaikki helsinkiläisvoittajat ovat nettipelaajia ja he ovat Käpylästä, Herttoniemestä ja Ruskeasuolta.

Kierroksen suurin yllätys nähtiin Mikkelin Urheilupuistossa, kun MP hävisi Susille 0-1. Vierasvoittoa oli pelattu vain 10 prosenttia. Alle 20 prosenttia pelattuja merkkejä olivat tasapeli otteluissa GBK-TPV ja KuFu 98-KajHa.

Bonuskierros pelattiin juhannuksen takia tiistaina. Seuraava Vakio 1 sulkeutuu ensi lauantaina 1.7. klo 16.58 ja tarjolla on kesäbonus 250 000 euroa ainoalle täysosumalle.

Vakio, tiistai 27.6.2017
1. IFK Mariehamn – FC Inter 5–0 1